دکتر سرطان گلو یا متخصص آنکولوژی حنجره و سر و گردن، پزشکی است که در تشخیص و درمان سرطان‌های سر و گردن، به ویژه سرطان حنجره تخصص دارد. این دکتران پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی، دوره تخصصی داخلی (داخلی بیماری‌ها) و سپس دوره فوق تخصصی آنکولوژی و خون را طی می‌کنند و در نهایت با گذراندن دوره‌های فلوشیپ و یا کسب تجربه در زمینه سرطان‌های سر و گردن، تخصص لازم برای درمان این نوع سرطان‌ها را به دست می‌آورند.

دکتران سرطان گلو در بندرعباس:

معاینه و تشخیص: در بندرعباس معاینه فیزیکی، بررسی سابقه پزشکی، انجام آزمایشات مختلف و تصویربرداری برای تشخیص نوع و مرحله سرطان

ارائه مشاوره: دکتر سرطان گلو در بندرعباس در مشاوره اطلاعات کامل در مورد سرطان، گزینه‌های درمانی و عوارض احتمالی هر روش

تعیین بهترین برنامه درمانی: با توجه به شرایط بیمار، نوع و مرحله سرطان، و همچنین وضعیت سلامتی عمومی بیمار، بهترین برنامه درمانی را برای او طراحی می‌کنند.

انجام اقدامات درمانی: انجام جراحی، شیمی‌درمانی، پرتودرمانی و یا ایمونوتراپی

مراقبت‌های بعد از درمان: ارائه مراقبت‌های لازم به بیمار پس از اتمام درمان و پیگیری وضعیت او

در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر، باید به دکتر سرطان گلو در بندرعباس مراجعه کنید:

خشونت صدا: اگر بیش از دو هفته دچار خشونت صدا شده‌اید، باید به پزشک مراجعه کنید.

درد گلو: اگر بیش از دو هفته دچار درد گلو شده‌اید، به خصوص اگر همراه با مشکل در بلعیدن باشد، باید به پزشک مراجعه کنید.

توده در گردن: اگر در گردن خود توده یا غده‌ای احساس کردید، باید به پزشک مراجعه کنید.

دشواری در تنفس: اگر در تنفس مشکل دارید، باید فوراً به پزشک مراجعه کنید.

خونریزی از دهان: اگر از دهان خود خونریزی دارید، باید فوراً به پزشک در بندرعباس مراجعه کنید.

انتخاب یک دکتر سرطان گلو  مناسب در بندرعباس  می‌تواند نقش مهمی در روند درمان شما داشته باشد. با تحقیق و بررسی و مشورت با سایر بیماران، می‌توانید بهترین دکتر را برای خود پیدا کنید.

شهر های بندری همیشه نشاط و شور بسیار زیادی را در خود جای داده اند و این به علت فعالیت های تجاری و غیر تجاری است که به وفور در آن یافت می شود. به علت همین فرصت های شغلی فراوانی که در بندری مانند بندر عباس وجود دارد معمولا این شهر ها از تمرکز جمعیتی قابل توجهی برخوردار می باشند که از بین جمعیت در هر صورت فردی پیدا می شود که به یک دکتر سرطان گلو خوب نیاز داشته باشد. در میان این همه تجهیزات و امکاناتی که در بندرعباس وجود دارد پیدا کردن یک دکتر سرطان گلو خوب چندان کار دشواری نمی باشد. اما با این وجود محدودیت های زمانی و مکانی می تواند وقت زیادی از شما برای پیدا کردن یک دکتر سرطان گلو خوب در بندر عباس بگیرد. این در حالی است که این صفحه امکان پیدا کردن بهترین دکتر سرطان گلو های بندر عباس را به آسانی و بدون گرفتن وقت زیاد برای شما فراهم کرده است. کافیست با ما در این مطلب همراه باشید و به خوبی هر چیزی که در بندر عباس به آن نیاز دارید از جمله یک دکتر سرطان گلو خوب را بدون فوت وقت پیدا کرده و نیاز های خود و خانواده خود را بر طرف نمایید.