دکتر سرطان مغز کیست و چه وظایفی دارد در شهریار؟

دکتر سرطان مغز یا متخصص انکولوژی اعصاب پزشکی است که به طور خاص بر تشخیص، درمان و مدیریت تومورهای مغزی و سایر اختلالات عصبی مرتبط با سرطان تمرکز دارد.

وظایف اصلی یک دکتر سرطان مغز در شهریار عبارتند از:

تشخیص: دکتر سرطان مغز با معاینه فیزیکی، بررسی سابقه پزشکی بیمار و انجام آزمایشات مختلف از جمله تصویربرداری (MRI، CT اسکن، PET اسکن) و آزمایش خون، به تشخیص نوع و مرحله سرطان مغز می‌پردازد.

ارائه مشاوره: دکتر سرطان مغز در شهریار در مورد گزینه‌های درمانی مختلف، مزایا و معایب هر روش، و عوارض جانبی احتمالی آنها با بیمار صحبت می‌کند و به او کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را برای درمان خود بگیرد.

مدیریت درمان: دکتر سرطان مغز در شهریار ممکن است خود عمل جراحی را انجام دهد و یا بیمار را به یک جراح مغز و اعصاب ارجاع دهد. همچنین ممکن است از روش‌های درمانی دیگر مانند پرتودرمانی، شیمی درمانی و ایمونوتراپی استفاده کند و یا نظارت بر روند درمان بیمار را به عهده داشته باشد.

مراقبت‌های حمایتی: دکتر سرطان مغز در کنار درمان‌های اختصاصی سرطان، به ارائه مراقبت‌های حمایتی به بیمار نیز می‌پردازد. این مراقبت‌ها شامل کنترل درد و علائم، کمک به بیمار در مقابله با عوارض جانبی درمان و ارائه مشاوره روانشناختی و اجتماعی به بیمار و خانواده او می‌شود.

پیگیری وضعیت بیمار: دکتر سرطان مغز پس از اتمام درمان، به طور مرتب وضعیت بیمار را پیگیری می‌کند تا از عود نکردن سرطان و سلامت کلی بیمار اطمینان حاصل کند.

چه زمانی باید به دکتر سرطان مغز در شهریار مراجعه کرد؟

اگر هر یک از علائم و نشانه‌های زیر را تجربه می‌کنید، باید در اسرع وقت به دکتر سرطان مغز خوب در شهریار مراجعه کنید:

سردردهای جدید یا شدید

تشنج

ضعف یا بی حسی در یک طرف بدن

مشکل در صحبت کردن یا راه رفتن

مشکل در بینایی

گیجی یا از دست دادن حافظه

مشکل در تعادل یا راه رفتن

شهریار را می توان یکی از مهم ترین شهر های استان تهران به شما آورد که به علت همجواری با پایتخت و مرکز ایران از جمعیت قابل توجهی برخوردار می باشد. جمعیت این شهر به گونه ای می باشد که در دسترس بودن تجهیزات و امکانات و خدمات مختلف در این شهر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یکی از این امکانات یک دکتر سرطان مغز در شهریار می باشد که ممکن است روزی هر کدام از ساکنین این شهر به آن نیاز پیدا کنند. بدون شک پیدا کردن یک دکتر سرطان مغز خوب در شهریار کار دشواری نمی باشد چرا که میزان تجهیزات و امکانات این شهر در سطح خوبی می باشد و هر کسی می تواند نیاز خود را بر طرف کند. اما چگونه می توان یک دکتر سرطان مغز خوب در شهریار را بدون فوت وقت و در سریع ترین زمان ممکن دریافت کرد ؟ گشتن در سطح شهر و به دنبال یافتن دکتر سرطان مغز مد نظر خود در شهریار با صرف زمان زیاد و تلف شدن وقت زیادی همراه می باشد. به همین علت است که ما قصد داریم تا در این مطلب لیستی از بهترین دکتر سرطان مغز های شهریار را در اختیار شما قرار دهیم تا به سادگی و بدون مشکل به آنچه نیاز دارید دست پیدا کنید.