ایده برای تبلیغات اینترنتی

ایده برای تبلیغات اینترنتی

تبلیغات

12 ایده برای تبلیغات اینترنتی که باید بشناسید !

اگر در فکر اجرا کرده یک ایده تبلیغاتی خوب هستید نیاز دارید که در خصوص بهترین بستر برای اجرای بهترین ایده ها دارد. اما واقعا امروزه بهترین مکان برای اجرای این بستر های اینترنتی کجا می باشد ؟ اگر نگاهی به دنیا اطراف خود بیاندازید به سادگی متوجه می شوید که بدون شک هیچ کجا مانند خود اینترنت این امکان را برای شما میسر نکرده است تا جذاب ترین ایده های اینترنتی را به کار بگیرید ! 

پس با توجه به اینکه بدون شک اینترنت می تواند بهترین بستر را در این زمینه برای شما فراهم کند با ما در این صفحه همراه باشید و با بهترین ایده برای تبلیغات اینترنتی اشنا شوید. ما در این صفحه امکان کسب اطلاعات در این زمینه را برای شما میسر کرده ایم پس این صفحه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

چرا باید ایده برای تبلیغات اینترنتی به کار بگیریم ؟

زمانی که به دنبال روش های تبلیغاتی می گردیم اولین موردی که مد نظر قرار می دهیم این است که مشتریانی که به دنبال آن ها می گردیم کجا بیشتر پیدا می شوند ؟ با جواب به این سوال است که می توانیم تبلیغات هدفمند و درستی داشته باشیم که به بهترین شکل ممکن انجام می شود. با برسی رفتار انسان ها در گروه ها سنی مختلف به سادگی متوجه می شوید که این فضای اینترنت است که هر گروه سنی را جذب خود کرده است و فلذا از این رو به ایده برای تبلیغات اینترنتی نیاز داریم چرا که مشتریان مورد نیاز ما در این فضا هستند.

بهترین ایده برای تبلیغات اینترنتی را چگونه پیدا کنیم ؟ 

ما در ادامه این مطلب لیستی از پر کاربرد ترین روش های مورد استفاده را برای شما بیان می کنیم که بر اساس شرایط خود دست به انتخاب آن ها بزنیم.

20 ایده برای تبلیغات اینترنتی که باید بشناسید :

فراموش نکنید که بدون شک یک روش نمی تواند شما را به میزان مشتری مطلوبتان برساند و ترکیب درست از انواع روش ها و ایده برای تبلیغات اینترنتی می باشد که قطعا به بهترین شکل ممکن نتیجه بخش می باشد.

  • 1.بلاگری : شما می توانید خود در صفحاتی مانند اینستاگرام ، یوتوب و ... فعالیت کنید و به عنوان بلاگر کسب و کار خود آن هارا  معرفی کنید که خوب است بدانید از این کار به عنوان برندینگ یک کسب و کار یاد می شود.
  • 2.استفاده از گوگل : ساخت سایت در گوگل و بالا بردن آن از طریق سئو هرچند یک کار تخصصی و زمان بر است اما می تواند در آخر بهترین نتیجه ها را برای شما به همراه داشته باشد که مشتریان ثابت و دائم به همراه دارد و همیشگی برای شما می ماند.
  • 3.کمک گرفتن از میدانه : از آنجایی که ساخت سایت در گوگل کمی زمان بر است می توانید تا آن زمان از ورژن سریع تر آن یعنی میدانه استفاده کنید که هم اکنون نیز کسب و کار های زیادی را در خود جای داده است و بسیار مناسب انواع کار های نوپا و قدیمی می باشد.

ایده برای تبلیغات اینترنتی

  • 4.ارائه تخفیف موقت در سایت های تخفیفی : هیچ چیز مانند تخفیف نمی تواند مشتری را به سمت کسب و کار شما بکشاند کافیست این امکان را هم از طریق سایت و صفحه خود و هم از طریق سایر سایت ها مانند نت برگ و تخفیفان به خوبی نشر دهید و البته بر محدود بودن آن تاکید کنید.
  • 5.تبادل صفحه ای و سایتی :خوب است بدانید که برای کسب و کار های نوپا تبادل پست می تواند بهترین و ارزان ترین ایده باشد.
  • 6.ایمیل اد :این روش که به ارسال تبلیغات از طریق فضای ایمیل اطلاق می شود از طرفداران زیادی برخوردار است کافیست مطمئن باشید که از عناوین کاملا فریبنده در عنوان های ایمیل خود استفاده می کنید.
  • 7.کمک گرفتن از مدل ها و بلاگر ها : این روش کمی گران و هزینه بر است و در عین حال نیاز به زیر ساز هایی دارد که یک پیج با تعداد قابل توجهی دنبال کننده می تواند یکی از آن ها باشد. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که از ابتدا به سراغ این ایده برای تبلیغات اینترنتی نروید و با گذشت زمان و پس از شکل گیری بستر مورد نیاز به این کار روی بیاورید.
  • 8.برگزاری مسابقات اینترنتی در فضای مجازی : خوب است بدانید که برسی های انجام شده نشان داده است که مردم از بردن جایزه لذت می برند. فراهم کردن این بستر برای شما دو فایده دارد : اولا که با بالا رفتن بازدید صفحه بازدید های بیشتری نیز به سمت شما می آید. دوما که محصولات شما در این بازدید ها نمایش داده می شود. بهتر است برای مسابقه جایزه های بیشتر با ارزش کمتر قرار دهید تا یک جایزه بزرگ !
  • 9.ساخت پست های آموزشی : وقتی از پست های آموزشی استفاده می کنید مردم صفحه شما را به عنوان یک صفحه تخصصی می شناسند که می توان به آن اعتماد کرد فلذا به محصولاتی که قرار می دهید نیز اعتماد می کنند و خرید آن ها را راحت تر انجام می دهند. همچنین ساخت این پست ها شما را گوگل و اینستاگرام نیز بالاتر می برد.
  • 10.ثبت در نقشه گوگل ، نشان و .. : یکی از ساده ترین ایده برای تبلیغات اینترنتی که به صورت تبلیغات محلی می باشد نقشه های گوگل و ... می باشد که تمامی کسب و کار های اطراف یک فرد را نشان می دهد فلذا فرد هم با سرچ در گوگل و هم با مشاهده در نقشه بر اساس این لیست ها دست به انتخاب می زند.
  • 11.کمک گرفتن از سایت ها صفحات تخصصی :به همان علتی که فوقا گفتیم صفحات تخصصی راحت در مردم اعتماد سازی می کنند و معمولا حرف آن ها تاثیر گذار است. علاوه بر آن ایده برای تبلیغات اینترنتی در سایت های تخصصی بسیار هدفمند می باشد چرا که افراد دنبال کننده این سایت ها دقیقا همان مشتریانی هستند که به کسب و کار مرتبط شما وصل می شوند.
  • 12.کمک گرفتن از سایت هایی مانند دیوار ، شیپور و ...: در آخر خوب است بدانید که هرچند سایت هایی مانند دیوار از اول برای فروش محصولات دست دوم مورد استفاده قرار گرفتند اما امروزه بستر پیدا کردن انواع کسب و کار برای مردم شده است که بدون شک ثبت حرفه شما در این بستر نیز تاثیر بسیار مفیدی برای فروش شما دارد.

ایده برای تبلیغات اینترنتی

این 12 ایده می تواند به شما برای رسیدن به یک فروش خوب کمک کند اما فراموش نکنید که این ایده برای تبلیغات اینترنتی باید با ویژگی هایی که در ادامه ذکر می کنیم همراه باشد تا نتیجه مطلوب را به بار بیاورد.

هزینه های ایده برای تبلیغات اینترنتی چگونه است ؟ 

 همانطور که مشاهده کردید ایده هایی شما برای تبلیغات اینترنتی می توانید به کار بگیرید بسیار گسترده می باشد و به سادگی نمی توان حدود هزینه های آن را حدس زد. اما معمولا سایت هایی مانند میدانه ، دیوار ، یا سایر سایت ها که با هدف تبلیغ به وجود آمده اند از هزینه بهتری برخوردار می باشند و در مخارج شما تاثیر مثبتی دارند. 

به شما پیشنهاد می کنیم برای به کار گرفتن یک ایده برای تبلیغات اینترنتی از ایده های کم هزینه تر استفاده کنید و سپس پس از بهبود کسب و کار به سمت موارد گران تر بروید.

بهترین ایده برای تبلیغات اینترنتی طی چه مدتی به نتیجه می رسد ؟ 

زمان دقیق به نتیجه رسیدن کسب و کار هیچگاه مشخص نیست چرا که الگوی رفتاری بازدید کننده مدام در حال تغییر است و نباید از تاثیرات مواردی مانند مناسبت های خاص یا تعطیلی ها نیز در این موارد چشم پوشی کرد. برای مثال برسی ها نشان داده است که الگو خرید در روز های آخر ماه تنزل پیدا می کند پس بدیهی است که روز های اول ماه بهترین زمان برای تبلیغات می باشد و ایده برای تبلیغات اینترنتی نیز بهتر به نتیجه می رسد. 

در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم تا صبوری پیشه کنید و از نتایج به دست آمده بهره ببرید.

ایده برای تبلیغات اینترنتی

ایده برای تبلیغات اینترنتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ 

  1. خلاقانه باشد یعنی سعی کنید تا ایده ای نو به کار بگیرید.
  2. کم هزینه باشد تا شما را به سود مورد نیاز برای گسترش کسب و کار برساند.
  3. انجام آن چندان سخت نباشد چرا که شما مدیر یک کسب و کار می باشید و نه یک بازار یاب یا فرد متخصص تبلیغات.
  4. متفاوت باشد چرا که تفاوت در این بازار رقابتی شما را متمایز می کند.
  5. تا حد امکان مشتری را قانع کند تا بازدید کننده به خریدار شما تبدیل شودو
  6. غیر مستقیم تبلیغ کند چرا که تبلیغات مستقیم شما برای مشتری دل زدگی ایجاد می کند.
  7. هدفمند باشد چرا که هم موجب صرف جویی در وقت می شود و هم بازدهی آن بهتر است.

سخن آخر در خصوص ایده برای تبلیغات اینترنتی 

ما در این مطلب سعی کرده ایم تا هر آنچه نیاز دارید در خصوص ایده برای تبلیغات اینترنتی را در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.