تبلیغات موثر برای جذب مشتری

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

تبلیغات

موثر ترین تبلیغات برای جذب مشتری را بشناسید !

اگر اجساس می کنید که به اندازه کافی از تبلیغاتی که اخیرا داشته اید بازدید کننده و البته مشتری جذب نکرده اید بدیهی است که این موضوع تنها خبر از یک موضوع می دهد ! شما تبلیغات موثر برای جذب مشتری نداشته اید و از این روست که کسب و کار شما بازدهی کافی را نداشته است. اما نیاز نیست نگران باشید چرا که ما می توانیم در معرفی این نوغ تبلیغات موثر به شما کمک کنیم پس با ما در این صفحه همراه باشید و دید خود را در خصوص تبلیغات موثر برای جذب مشتری کاملا تغییر دهید.

این صفحه را از دست ندهید.

منظور از تبلیغ چیست ؟ 

تبلیغات چیست ؟ تبلیغات معرفی آنچه هستید می باشید و بیان مزایایی که از آن برخوردار می باشید. تبلیغ پیشینه بسیار طولانی داشته است و هر کس در هر برهه ای از زمان برای جذب بازدید کننده و خریدار واقعی به دنبال یک تبلیغات موثر برای جذب مشتری می گشته است و کسی در این زمینه موفق بوده است که با توجه به ویژگی ها تبلیغات موثر و البته کسب و کار خود بهترین روش را پیدا کرده است. بدون شک شما نیز می توانید در این صفحه این روش ها را پیدا کنید.

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

تبلیغات موثر برای جذب مشتری چه ویژگی هایی دارد ؟ 

اگر کی خواهید یک روش تبلیغات موثر برای جذب مشتری داشته باشید این ویژگی ها را حتما در آن جستجو کنید تا به نتیجه مطلوب برسید :

  1. هدفمند است : در حقیقت روشی که باید انتخاب کنید روشی است که به جای هدف قرار دادن همه مردم و اتلاف وقت و هزینه دقیقا به سراغ کسانی برود که به دنبال کسب و کار شما می گردند و بدون شک امروزه با روش های جدیدی که ساخته شده است این تبلیغات برای شما وجود دارند.
  2. نسبتا کم هزینه است : شما قرار است به سود برسید تا بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن گسترش دهید. پس طبیعتا عایدی شما از تبلیغات باید به گونه ای باشد که در نهایت از هزینه تبلیغات بیشتر باشد و شما با انجام این روش عملا با ضرر مالی رو به رو نشده باشید. البته در نظر بگیرید گاهی هزینه زیاد و است مشتری جذب شده زیاد تر ! پس در حقیقت تناسب هزینه و عایدی است که اهمیت دارد.
  3. مشتری جذب می کند نه بازدید کننده :  بدیهی است که حتی اگر میلیون ها بازدید کننده داشته باشید تا زمانی که مشتری جذب نکنید فایده ای ندارد. شاید روشی که انتخاب کرده اید میلیون ها بازدید کننده برای شما به همراه داشته باشد اما تا زمانی که این بازدید کننده ها به مشتری تبدیل نشوند بدون شک شما با یک تبلیغات موثر برای جذب مشتری رو به رو نخواهید بود.
  4. می توان از طریق آن مشتری را قانع کرد : چگونه می توان بازدید کننده را به مشتری تبدیل کرد ؟ اینکه با اولین مشاهده تبلیغات شما قانع شود که خدمات شما ارزش کافی را دارد و در مقایسه بین سود و هزینه کسب و کار شما برنده شود. از این رو کسب و کار باید به طور غیر مستقیم بهترین بودن شما را نشان دهد تا مشتری در اولین قدم به خوبی جذب کسب و کار شما گردد.
  5. آسان و در دسترس است : شما مدیریت یک کسب و کار را به عهده دارید نه وظیفه تبلیغات ! با این وجود بدیهی است که با وجود سختی هایی که یک کسب و کار دارد اداره کردن تبلیغات آن نیز می تواند مشکلات بیشتری نیز برای شما داشته باشد. پس تبلیغات موثر برای جذب مشتری در حقیقت نباید روی کیفیت کسب و کار تان تاثیر داشته باشد و باید آسان باشد. 
  6. اما منظور از در دسترس بودن چیست ؟ امروزه عصر عصر سرعت است و هر کسی با یک کلیک هر آنچه می خواهد را به دست بیاورد. روش تبلیغاتی نیز باید مثل همه اموری که امروزه با آن رو به رو هستیم در دسترس باشد
  7. برای انواع کسب و کار مناسب است : در آخر مهم است که بستر روش تبلیغاتی شما برای چه کسب و کاری مناسب است. در حقیقت روشی می تواند موثر باشد که مشتریان بالقوه شما را در بستر خود داشته باشد و با نشان دادن کسب و کارتان این مشتریان بالقوه را به بالفعل تبدیل کند. برای مثال کسی که در یک لیست به دنبال بهترین مرکز سیسمونی در کرج می گردد بالقوه به دنبال خدمات شما می گردد و با مشاهده کسب و کارتان که مردم زیادی از آن راضی بوده اند می تواند جذب شما گردد.

روش های مجازی ؛ تبلیغات موثر برای جذب مشتری

خوب است بدانید امروزه این روش های مجازی هستند که ویژگی های فوق را دارا می باشند و شما با روش های سنتی مانند بنر زدن نمی توانید به درآمد مطلوب خود دست پیدا کنید. از این رو اگر بودجه ای برای انجام یک تبلیغات موثر برای جذب مشتری در نظر می گیرید بخش زیاد آن را برای تبلیغات مجازی و مقداری از ان را برای حضوری قرار دهید.

فراموش نکنید که امروزه مردم نیز در اینترنت به دنبال خدمات خود می گردند پس مشتریان شما در فضای مجازی می باشند و نه در دنیا حضوری !

چند روش تبلیغات موثر برای جذب مشتری 

میدانه برای جذب بازدید کننده گوگل 

همانطور که می دانید گوگل به عنوان مهم ترین مرکز جستجو خدمات و امکانات امروزه خدمات و امکانات زیادی را معرفی می کنند اما چه کسانی واقعا معرفی می شوند ! کسانی که از لینک اول تا سوم گوگل باشند !

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

میدانه نیز با همین رویکرد لیستی از انواع خدمات و امکانات را بر اساس منطقه و محله و شهر قرار می دهد و با سئو در لینک های اول قرار میگیرد ! مثال بهترین مرکز سیسمونی در مشهد را تصور کنید ! کسی که گوگل این خدمات را جستحو کند میدانه را می بیند که ادعا دارد لیست بهترین های کرج را در اختیارشان قرار داده است. پس هم مشتری مخصوص شما را پیدا کرده است و هم مشتری را قانع کرده است تا با شما تماس بگیرد. 

هزینه ثبت نام در میدانه کاملا مناسب انواع کسب و کار های نو و قدیمی می باشد و کافیست از طریق این صفحه اقدام نمایید.

تبلیغ در پیج های پر بازدید کننده برای صفحه اینستاگرامی 

همانطور که می دانید اینستاگرام به یکی از بهترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده است و شما با ساخت یک صفحه می توانید به خوبی کسب و کار خود را تبلیغ کنید اما نباید فراموش کنید که این روش بسیار طول می کشد. حتی اگر بخواهید از بلاگر ها هم کمک بگیرید باید ابتدا به یک میزان مشخص از دنبال کننده برسید. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا زمان رسیدن به این میزان دنبال کننده اولا روش های دیگر را دنبال کنید و دوما مورد شماره بعدی را فراموش نکنید.

ساخت صفحه و قرار گیری در اکسپلور

اکسپلور بهترین مکان برای تبلیغات هدفمند است. بر اساس الگوریتم اینستاگرام اکسپلور هر کس بر اساس علایق او شکل می گیرد پس بدون شک فردی که عاشق لباس است پیچ ها فروش لباس را در این مکان مشاهده می کند. شما نیز با ساخت پست های مناسب و مطابق با الگوریتم اینستا می توانید هزاران نفر را از این بستر جمع آوری کنید

قرار دادن تحفیف و اعلام آن در سایت ها و پیج های مرتبط

هیچ کس نیست که از تخفیف بدش بیاید ! پس شما هم تبلیغات موثر برای جذب مشتری را قرار دادن تخفیف انجام دهید و این تخفیف را حسابی اعلام کنید ! از پخش تراکت گرفته تا  صفحه های اینستاگرامی و سایت های تبلیغاتی و ... در حقیقت افراد زیادی باید بدانند که شما یک خدمات و یا یک کالای خاص را با بهایی که کمتر از ارزش واقعی بازار البته برای مدت محدود می باشد را ارائه می کنید و کاملا مشاهده می کنید که فروش شما چه تغییری کرده است !

کمک گرفتن سایت های تخصصی و صفحه های آن

در آخر هم در گوگل و هم در هر جای دیگری مانند کانال ها و... افرادی به صورت تخصصی در یک حوزه مانند گردشگری یا پزشکی فعالیت می کنند که معمولا فعالیت های تبلیغاتی نیز دارند. کسی که یک صفحه گردشگری دارد بدون شک افرادی را به عنوان دنبال کننده دارد که از رفتن به جا های جدید لذت می برند ! پس اگر یک مکان جذاب برای دیدن می باشید یا حتی یک رستوران متفاوت و خاص دارید می توانید از این صفحه ها کمک بگیرید.

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

هزینه تبلیغات موثر برای جذب مشتری چقدر می باشد ؟

در آخر بدیهی است که هزینه تبلیغات موثر برای جذب مشتری در هر یکی از روش های بالا را بدانید. در خصوص میدانه کافیست از طریق این صفحه اقدام کنید. در خصوص تبلیغ در صفحه های پر بازدید باید اعلام کنیم که امروزه از قیمت بالایی برخوردار می باشد و از این رو پیشنهاد ما این است که اولا به یک درآمد خوبی برسید و بستر های لازم را فراهم کنید و سپس اقدام کنید. سایر روش ها نیز تقریبی می باشد و بر اساس رویکردتان متغیر می گردد. 

امیدواریم این مطلب در خصوص تبلیغات موثر برای جذب مشتری مفید بوده باشد.