بهترین روش تبلیغات محلی

بهترین روش تبلیغات محلی

تبلیغات

موثرترین روش تبلیغات محلی که باید بشناسید !

همانطور که می دانید امروزه همین که بتوانیم برای کسب و کار خود مشتری های محلی جمع کنیم به درآمد خوبی می رسیم و می توانیم کسب و کار خود را به خوبی گسترش دهیم. اما انجام این روش از تبلیغات نیز باید با توجه به مواردی صورت بگیرد که شما را به بهترین روش تبلیغات محلی می رساند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم با ما در این صفحه همراه باشید تا به خوبی بتوانید به کمک این صفحه بهترین روش تبلیغات محلی را پیدا کنید و از آن بهره مند شوید.

این مطلب را از دست ندهید و به سادگی در محله خود کسب و کار خود را گسترش ببخشید.

منظور از تبلیغات چیست ؟

بدون شک امروزه تنها کیفیت ملاک داشتن مشتریان خوب و قابل توجه نمی باشد و آن چیزی که اهمیت دارد این است که شما بتوانید کیفیت بالای کار خود را به دیگران نشان دهید. در حقیقت شاید بهترین کسب و کار ها مشتریان خوبی نداشته باشند اما یک شغل با کیفیت متوسط درآمد بالایی داشته باشد و همه این موارد از داشتن یک روش خوب تبلیغاتی می آید که بدون شک شما باید ان را در نظر بگیرید.

در حقیقت تبلیغات نمایان کردن مزایا یک انتخاب برای مردم است که باید به خوبی آن ها را قانع کند که این انتخاب را انجام دهند !

منظور از تبلیغات محلی چیست ؟

تبلیغات محلی با توجه به تعریفی که در بالا این مطلب ارائه شد به معنی معرفی کسب و کار خود به افرادی است که در آن محله حضور دارند. بدیهی است که بهترین روش تبلیغات محلی برای کسب و کار های مجازی چندان معنی ندارد و کسب و کار هایی در این دایره شامل می شوند که خدمات حضوری ارائه می کنند. البته که برخی از کسب و کار ها هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی می باشند که در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که ترکیبی از روش های تبلیغات مجازی و محلی را در پیش بگیرید !

بهترین روش تبلیغات محلی

چرا تبلیغات محلی انجام دهیم ؟

هر کس که قصد شروع کردن تبلیغات خود را دارد بهتر است که از محله خوب شروع کند. چرا ؟ شلوغی و ازدحام شهر های امروزی عملا باعث می شود که بیشتر مردم کسب و کار و خدمات و امکانات مورد نظر خود خود را در نزدیکی خود و در حقیقت در محل زندگی خود دنبال کنند که باعث می شود جذب مشتری محله شما از اهمیت زیادی برخوردار شود و به آن توجه زیادی گردد. از این رو شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باید به تبلیغات محلی اهمیت زیادی دهید و سعی کنید تا بهترین روش را برای آن انتخاب کنید.

بهترین روش تبلیغات محلی چیست ؛مجازی یا فیزیکی ؟

بدون شک روشی که برای تبلیغات محلی به کار می گیرید باید ترکیبی از روش های مجازی و حضوری باشد. چرا که اولا هر کدام از افرادی که در مجاورت شما زندگی می کنند می تواننذ مشتریانی باشند که در آینده برای دریافت خدمات به شما مراجعه می کنند. از نگاه دیگر وقتی در خصوص بهترین روش تبلیغات محلی صحبت می کنیم تنها ساکنان همان محله مد نظر ما نیست بلکه ساکنان محله های نزدیک شما نیز می توانند مورد هدف قرار بگیرند چرا که همچنان به علت کم بودن بعد مسافتی آن ها برای دریافت خدمات به شما مراجعه می کنند.

از این رو تبلیغات مجازی برای جذب مشتریان هم محل شما و هم محله های اطراف مناسب می باشد و روش های حضوری می تواند میزان مراجعه افراد مجاور شما را بسیار بالا تر ببرد.

6 بهترین روش تبلیغات محلی چیست ؟

با توجه به مواردی که فوقا برای شما شرح دادیم هم اکنون چند روش حضوری و مجازی به شما معرفی می کنیم که به خوبی روش های تبلیغات محلی دست پیدا کنید.

میدانه

میدانه را می توان یک روش تبلیغاتی محلی و حتی فرا محلی دانست که هرچند مجازی می باشد اما به خوبی می تواند تمامی مشتریان نزدیک شما را جذب کسب و کارتان کند. چگونه ؟ تصور کنید که شما باشگاه دار می باشید و به دنبال تبلیغ کلاس بسکتبال خود در محله فردیس کرج می باشید. کسی که به دنبال این خدمات می گردد بدون شک در قدم اول در گوگل به دنبال یک کلاس بسکتبال در فردیس کرج می گردد و در این زمان است که لینک سایت میدانه را همان اول مشاهده می کند و با کلیک بر آن کسب و کار شما را نیز مشاهده می کند.

بهترین روش تبلیغات محلی

بدیهی است که کسب و کار ها موجود در میدانه محدود به بسکتبال نیست و تمامی خدمات و امکانات به تفکیک شهر و محله در سرتاسر کشور در میدانه وجود دارد آن را به یک انتخاب ایده آل برای شما تبدیل می کند. امکان ثبت نام در میدانه از طریق همین مطلب برای شما میسر شده است کافیست به کمک این صفحه با ما تماس بگیرید.

تراکت

از بهترین روش های جذب مشتری محلی بدون شک تراکت است اما مهم می باشد که به چه روشی ابن تراکت ها را پخش می کنید. شما می توانید از روش های ساده ای برای اینکار استفاده کنید برای مثال از سوپر مارکت ها بخواهید که آن را درون کیسه ها خرید قرار دهند. اینطوری نیاز به صرف وقت اضافه برای پخش آن ها نیست و می توانید به سادگی آن ار انجام دهید.

توجه کنید که تراکت شما حاوی این اطلاعات باشد :

  1. تمامی خدمات و یا محصولاتی که دارا می باشید !
  2. محصولات و خدماتی که دارا تخفیف می باشند.
  3. عکس از محصولات و یا نمونه خدمات.
  4. برگزاری جشنواره و ...

خوب است بدانید که یکی از بهترین روش هایی که می توانید مشتری های محله خود را برای اولین بار به مغازه خود جمع کنید برگزاری یک جشنواره مانند جشن های افتتاحیه یا ... می باشد. در این مناسبت ها به سادگی می توانید کیفیت بالای کار خود را به مردم نشان دهید و از آن ها یک مشتری دائم بسازید. معمولا این جشن ها تاثیر زیادی در شناخته شدن یک کسب و کار در یک محله خاص دارد و بهترین روش تبلیغات محلی محسوب می شوند.

کمک گرفتن از گروه های محلی ، چنل ها و ...

معمولا بیشتر محله ها یک گروه ، چنل ، صفحه و ... برای پرداختن به اخبار و یا تصمیم گیری ها دارند که معمولا تمامی ساکنین آن محله در آن حضور دارند. از این رو اگر امکان استفاده از این چنل ها و گروه ها وجود دارد شما می توانید به ساکنین این محله کسب و کار خود را معرفی کنید و تبلیغاتی نسبتا ارزان و حتی بدون هزینه داشته باشید البته این مورد منوط به اجازه مدیر می باشد.

پیامک هدفمند

از دیگر روش هایی که امروزه می توانید برای تبلیغات محلی استفاده کنید پیامک زدن می باشد ! معمولا افرادی که در یک محل سکونت دارند از پیدا کردن خدمات مورد نیاز خود در همان منطقه استقبال می کنند کافیست به آن ها اعلام شود که این خدمات ارائه می گردد و پیامک می تواند یکی از بهترین روش تبلیغات محلی در این زمینه باشد.

هزینه بهترین روش تبلیغات محلی چقدر است ؟

همانطور که مشاهده کردید روش های تبلیغات محلی بسیار گسترده است و از این رو سخت می توان در مورد هزینه های دقیق آن اظهار نظر کرد. اما معمولا می توان گرفت که بهترین روش تبلیغات محلی از هزینه مناسبی نیز برخوردار است و به نسبت سودی که برای شما به همراه می آورد یک انتخاب منطقی می باشد.

به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدای شروع تبلیغات از مقادیر کم و هزینه های پایین تر شروع کنید تا میزان سود دهی هر روش برای کسب و کار شما مشخص شود.

آیا تبلیغات محلی فایده ای دارد ؟

بدون شک بله ! تبلیغات محلی می تواند شما را به یک درآمد خوب برساند که با آن کسب و کار خود گسترش دهید و به مرور امکان دریافت مراجعه کننده به صورت گسترده تر را داشته باشید. به همین علت بهتر از است که هر تبلیغاتی ابتدا از بهترین روش تبلیغات محلی شروع شود و سپس گسترده تر گردد.

بهترین روش تبلیغات محلی

چگونه بهترین روش تبلیغات محلی را پیدا کنیم ؟

با توجه به چند ویژگی ساده می توانید بر اساس نوع کسب و کار خود روش مناسب تبلیغات محلی را نیز پیدا کنید :

  • هدفمند باشد یعنی مخاطبینی را دنبال کند که کسب و کار شما را جستجو می کنند.
  • آسان باشد و برای انجام نیاز به وقت زیادی نباشد.
  • هزینه خوب و منطقی داشته باشد و شما را به سود برساند.
  • بستر مناسبی برای تبلیغات کسب و کار شما داشته باشد یعنی بالفطره بتواند افرادی که به کسب و کار شما نیاز دارند را به خود جذب کند.
  • در دسترس باشد و شما به سادگی بتوانید اقدام به انجام آن نمایید.

ما در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل در خصوص بهترین روش تبلیغات محلی برای شما اطلاعات مورد نظرتان را قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برده باشید.