روش های تبلیغات و بازاریابی

روش های تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات

بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی را بشناسید !

امروزه اکثر صاحبین کسب و کار و به دنبال روش های تبلیغات و بازاریابی می گردند چرا که بدون شک بازاریابی درست و تبلیغات می تواند موجبات رشد و گسترش هر کسب و کاری به خوبی فراهم کند. از این رو بدیهی است که شما نیز به عنوان صاحب کسب و کار باید به رشد آن توجه کنید و آن را باید به کمک یکی از روش های تبلیغات و بازاریابی دنبال کند. اما لازمه کار گیری روش درست کسب اطلاعات کافی در این زمینه است و از این رو ما قصد داریم تا در این مطلب در خصوص روش های تبلیغات و بازاریابی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. 

با ما در این صفحه همراه باشید و به اطلاعات کافی و مورد نیاز خود در خصوص روش های تبلیغات و بازاریابی دست پیدا کنید و از آن ها در جهت رشد و کسب و کار خود استفاده کنید.

تبلیغات چیست ؟ 

تبلیغ از ریشه بلغ می آید به معنی بیان چیزی است که زیبا و روان می باشد. و معنی تبلیغ نیز از این ریشه می آید یعنی بیان زیبایی ها و خوبی ها یک کار یا یک امر که برای کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در حقیقت در تبلیغات هدف ما آن است که به کمک روش های مختلف خوبی ها و مزایای کسب و کارمان را به بازدید کننده نشان دهید و او را برای استفاده از خدمات و محصولات خود قانع می کنیم. 

بازاریابی چیست ؟ 

بازاریابی یکی از مفاهیمی است که همراه با تبلیغ همیشه به میان می آید و از طریق مراحل زیر قدم به قدم به فروش بهتر و بالاتر هر کسب و کاری کمک می کند : 

  1. شناسایی بازار ، خواست و نیاز مشتری که بر اساس آن بتوانیم شیوه عرضه خدمات و امکانات را بهبود ببخشیم.
  2. پس از شناسایی بازاریاب باید به خوبی شیوه تبلیغ و معرفی کسب و کار را ترسیم می کند تا بر اساس دید مشتری عمل نماید. 
  3. برقراری رابطه ای دو سر سود با مشتری که طی آن هم مشتری به اهداف خود دست پیدا کند و هم صاحب کسب و کار از فروش خوبی برخوردار باشد.
  4. امکان ارزش گذاری کسب و کار و برای مشتری و بازدید کنندگان تا بازار برای استفاده از خدمات شما قانع گردد. 

بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی

در حقیقت بازاریابی فرآیندی است که هر شغلی برای استفاده کنندگان ارزشگذاری می شود و در نهایت با قانع کردن بازار میزان فروش و سود آوری شغل خود را بهتر کرد.

تبلیغات و بازاریابی چیست ؟ 

وقتی نوبت به روش های تبلیغات و بازاریابی می رسد یعنی اولا شما بازار مناسب خود را شناسایی کنید ، آن را از نظر ارزشی بالا ببرید و سپس با روش های تبلیغاتی آن را به بهترین شکل ممکن و به هدفمند ترین صورت موجود به بازار معرفی کنید که بتوانید هر چه بهتر بازار موجود برای شغل و حرفه خود را جذب نمایید و از بیشترین میزان فروش برخوردار شوید. ما در ادامه می توانیم برخی از این روش ها را به شما نشان دهیم.

بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی چیست ؟ 

روش های زیر می تواند ترکیب درستی از روش های تبلیغات و بازاریابی باشد که برای جذب مشتری به شما بسیار سومند باشد : 

میدانه 

میدانه از سامانه هایی می باشد که در حقیقت هم حکم بازاریاب را برایتان ایفا می کند و هم تبلیغات مورد نظر شما را انجام می دهد. میدانه سایتی است که هر کسب و کاری را البته به تفکیک محله و شهر در بزرگترین ترین موتور جستجو یعنی گوگل بالا می آورد. در نتیجه هر کسی که به دنبال کسب و کار شما در گوگل بگردد در نتایج جستجو خود سامانه میدانه و البته نام شغل شما را مشاهده می کند و آن را در میان بهترین آن ها مشاهده می کند. از این رو به سادگی مشتری جذب کسب و کارتان می گردد.

بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی

شما می توانید برای ثبت نام در میدانه به کمک همین صفحه اقدام نمایید کافیست با ما در این صفحه همراه باشید. 

تبلیغات به کمک ساخت سایت در گوگل 

بدون شک از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی می توانیم به ساخت سایت در گوگل و سئو کردن آن اشاره کنیم. وقتی یک سایت مجزا برای کسب و کار خود داشته باشید نا محدود می توانید محتوایی قرار دهید که مشتری را برای استفاده از خدمات شما قانع کند. اما سئو باید به کمک متخصص های این زمینه قرار بگیرد تا به نتیجه مطلوب برسد شاید کمی طول بکشد. تا زمانی که سایت شما به نتیجه مطلوب برسد پیشنهاد می کنیم که از روش های سریع ترین مانند میدانه کمک بگیرید.

تبلیغات به کمک ساخت صفحه در اینستاگرام

از دیگر بستر های مناسب که مانند ساخت سایت در گوگل می باشد ساخت صفحه در اینستاگرام می باشد که همانند ساخت سایت طول می کشد و نیاز به ساخت محتوا خاص و مخصوص خود را دارد. همچنین در نظر داشته باشید که به دلیل فیلترینگ اینستاگرام امروزه میزان جستجو در گوگل از اینستاگرام پیشی گرفته از این روش هایی که در بستر گوگل می باشد باید در کنار این روش به کار گرفته شود.

تبلیغات محیطی 

بدون شک بهترین بازار برای هر کسب و کاری علی الخصوص کسب و کار های حضوری محل قرار گیری آن می باشد چرا که هر کسی قطعا تمایل دارد تا برای دریافت خدمات با کیفیت وقت و زمان کمتری بگذارد و آن را در نزدیکی خود پیدا کند. به همین علت روش هایی همچون پخش تراکت ، بنر ها محلی و... می توانید بهترین بازار یعنی بازار محلی را در نزد خود داشته باشید.

تبلیغات رو به رو

یکی دیگر از روش هایی که معمولا می توانید برای محصولات پوستی ، مواد غذایی و .. مشاهده کنید روش های تبلیغات از رو به رو یا به صورت دهان به دهان می باشد. یعنی در مکان های پر ازدحام و پر مراجعه کننده قرار بگیرید و با صحبت کردن و ارائه محصولات خود مشتری برای خریداری از خود قانع نمایید.

تبلیغات ویدیویی

امروزه در هر بستر ویدیویی که وجود دارد از اینستاگرام گرفته تا آپارات و ... شما می توانید کسب و کار خود را معرفی کنید. همچنین می توانید به کمک ایده های اینفلوئنسر ها و بلاگر ها محصولات خود در ضمن محتوای تولید شما به صورت نا محسوس به نمایش بگذارید که بدون شک تاثیر عمیق تری در ذهن مشتری دارد.

ساخت پیام تبلیغی با رضایت های مشتریان

در آخر فراموش نکنید هیچ چیز مانند رضایت مردمی ، مشتریان را برای استفاده از کسب و کار شما قانع نمی کند. چرا که کیفیت اولویت همه ما می باشد و هیچ چیز مانند رضایت حقیقی مشتریان نمی تواند بالا بودن کیفیت را به مردم نشان دهد. 

بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی

نکات مهم روش های تبلیغات و بازاریابی که نباید فراموش کنید : 

برخی از مهم ترین روش های تبلیغات و بازاریابی را به تفصیل برای شما توضیح داده ایم. اما فراموش نکنید برای استفاده از این روش ها توجه به این نکات اهمیت دارد تا بتوانید به نتیجه خوبی دست پیدا کنید :

  1. مشتریان خود را پیدا کنید : مشتریان خود از نظر جنسیت ، سن و .. مشخص کنید و به صورت هدفمند برای تبلیغات به سراغ این افراد بروید.
  2. بازار خود را پیدا کنید : پس از شناسایی مشتریان خود نوبت به بازاری می باشد که این گروه بیشترین حضور را در آن دارند. در این صورت از اتلاف وقت به بهترین شکل ممکن جلوگیری می شود.
  3. بهترین و آسان ترین بستر را پیدا کنید : فراموش نکنید که شما باید ضمن تبلیغات به مدیریت کسب و کار خود نیز بپردازید و در نظر داشتن وقت زیادی صرفا برای تبلیغات می تواند به کیفیت کار شما اسیب برساند.
  4. با به کار گیری روش های مجازی روش های حضوری را فراموش نکنید : همانطور که گفتیم روش های حضوری می تواند بسیار قانع کننده تر باشد و از این رو این روش را برای جذب مشتری از یاد نبرید. 
  5. صبور باشید : به نتیجه رسیدن کسب و کار طول می کشد پس صبر کافی را داشته باشید !
  6. چند روش را به کار بگیرید : یکی از روش های تبلیغات و بازاریابی به تنهایی شما را به مشتریان کافی نمی رساند پس حتما چند روش را به صورت همزمان به کار بگیرید.
  7. زمان را فراموش نکنید : برخی از مواقع مانند روز های محرم و ... جامعه ایران میزان مراجعه به خدمات و کسب و کار ها را کاهش می دهند و همچنین در برخی از روز ها مانند اعیاد و .. بهترین زمان برای بازار یابی می باشد.
  8. تبلیغات را با محتوا انجام دهید : صرف تعریف کردن از کسب و کار نه تنها نتیجه مطلوب را ندارد بلکه می تواند بدتر باعث شکل گیری ذهن منفی در مشتری شود و از این رو بهترین شیوه های تبلیغی در محتوا پیدا خواهد شد.

ما در این مطلب سعی کرده ایم تا آنچه در خصوص روش های تبلیغات و بازاریابی باید بدانید را به طور کامل به شما معرفی کنیم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید و برای بهبود کسب و کار خود از آن بهره بگیرید.