تبلیغات برای کسب و کار تازه

تبلیغات برای کسب و کار تازه

تبلیغات

بهترین روش تبلیغات حرفه تازه خود را بشناسید !

اگر به تازگی یک کسب و کار خود را شروع کرده اید به خوبی می دانید که برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را ادامه دهید و گسترش دهید باید از همان ابتدا روش های تبلیغاتی مناسبی به کار بگیرید تا در ماه های اول بتوانید مشتریان قابل قبولی داشته باشید و به سطح خوبی از درآمد برسید و همه این موارد مستلزم داشتن تبلیغات برای کسب و کار تازه می باشد. اما بهترین تبلیغات برای کسب و کار تازه چه ویژگی هایی دارد و چگونه باید آن را انتخاب کنیم ؟ 

ما در این مطلب سعی می کنیم تا روش های مناسبی برای تبلیغات برای کسب و کار تازه به شما معرفی کنیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

منظور از تبلیغات چیست ؟ چرا مهم است ؟ 

تبلیغات به معنی معرفی کسب و کار خود به افرادی می باشد که به آن نیاز دارند. در حقیقت تبلیغات موجب یک سود دو طرفه را میسر می کند چرا که هم مشتری می تواند یک کسب و کار خوب پیدا کند و هم شما می توانید به مشتری و درآمد دست پیدا کنید. از این رو برای این که این رابطه دو سویه سودمند به بهترین شکل ادامه پیدا کند مهم است که یک تبلیغات برای کسب و کار تازه پیدا کنید که از ویژگی لازم برخوردار باشد. در خصوص این ویژگی ها در ادامه به شما توضیح می دهیم.

تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

  1. تبلیغات باید هدفمند باشد یعنی به حای اینکه جمعیتی زیادی را بدون هدف در نظر داشته باشد تنها افرادی را هدف قرار بدهد که به دنبال کسب و کار شما می گردند.
  2. تبلیغات باید آسان باشد یعنی شما به جای اینکه وقت و انرژی خود را صرف تنها تبلیغات کنید به بالا بردن کیفیت کار خود بپردازید. 
  3. تبلیغات باید به سادگی در دسترس شما قرار بگیرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن صورت بگیرد.
  4. تبلیغات بهتر است مناسب با کسب و کار شما باشد یعنی بستر تبلیغات پر از افرادی باشد که به دنبال کسب و کار شما می گردند.

تبلیغات برای کسب و کار تازه

البته وقتی نوبت به کسب و کار تازه می رسد برخی از ویژگی های دیگر نیز از اهمیت برخوردار می باشد که در ادامه آن را برسی می کنیم.

تبلیغات برای کسب و کار تازه را چگونه انجام دهیم ؟ 

ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سراغ روش هایی بروید که هزینه های زیادی برای شما به دنبال نداشته باشد چرا که در روز های اول امکان مشکلات اقتصادی شما را بالا می برد. در ادامه پیشنهاد ما این است که برای انجام تبلیغات برای کسب و کار تازه دو مسیر را در پیش بگیرید :

  • ابتدا یک روش تیلیغاتی پیدا کنید که برای مدت زمان محدودی بتواند شما را به یک میزان قابل قبولی از مشتری برساند تا دچار ضرر نشوید. 
  • در کنار آن یک روش مداوم و مستمر برای تبلیغات در آینده نیز داشته باشید که به همراه کسب و کار شما گسترش پیدا کند و بتواند در آینده نتایج بسیار خوبی برایتان به همراه داشته باشد.

بدین صورت مطمئن باشید که در مدت زمان مناسب می توانید کسب و کار خود را به حد شایسته خود برسانید.

چرا برای تبلیغات برای کسب و کار تازه روش های دیجیتال بهتر است ؟ 

وقتی با توجه به ویژگی های بالا انواع روش های تبلیغات برای کسب و کار تازه را برسی می کنیم می بینیم که تبلیغات دیجیتال همیشه اثر بخشی بیشتری داشته است چرا که : 

  1. هدفمند است. 
  2. آسان است. 
  3. کم هزینه تر است.
  4. وقتی زیادی از شما می گیرد. 
  5. افراد زیادی را مخاطب قرار می دهد که همه آن ها مشتریان شما نمی شوند. 
  6. به همین علت در ادامه روش هایی که برسی می کنیم بیشتر جزو روش های دیجیتال می باشد.

بهترین روش های تبلیغات برای کسب و کار تازه 

این 6 روش می تواند در ابتدای شروع این کسب و کار به شما کمک زیادی کند :

این 5 روش می تواند کمک زیادی به شما کند تا بهترین تبلیغات برای کسب و کار تازه را پیدا کنید و در ماه اول و حساس به درآمد قابل قبولی دست پیدا کنید.

1.میدانه

میدانه یک سایت برای معرفی کسب و کار در کتگوری های مختلف می باشد که بر اساس شهر ها و محله های مختلف صفحه های جداگانه ای ساخته می شود و هر کدام از این صفحات در لینک های اول گوگل قرار میگیرد و برای مثال کسی که به دنبال مرکز خرید سیسمونی در مشهد بگردد با دیدن میدانه در لینک اول از ان  استفادع کرده و به کسب و کار شما می رسد. از این رو میدانه برای شمایی که در اول کار هستید یک روش ایده آل برای تبلیغات برای کسب و کار تازه می باشد.

تبلیغات برای کسب و کار تازه

2.برگزاری افتتاحیه و تبلیغ آن 

مهم است که در زمان شروع کسب و کار خود یک افتتاحیه پر سر و صدا داشته باشید که حداقل برای افرادی که در محل شما حضور دارند تبلیغات خوبی انجام شود. شناخته شدن شما در محله با این افتتاحیه موجب می شود که افراد همان محل هر گاه به کسب و کار شما نیاز داشتند در اولین قدم به شما مراجعه کنند و این یک روش مناسب برای حال و آینده می باشد.

3.قرار دادن تخفیف برای خدمات و تبلیغ آن 

در ماه های ابتدایی شروع کسب و کار خود حتما در فواصل منظم تخفیف قرار دهید و این تخفیف را در سایت هایی که خدمات با تخفیف را معرفی می کنند قرار دهند. از آنجایی که همیشه همه به دنبال خدمات تخفیف دار می باشند باعث می شود افراد زیادی که دقیقا به دنبال کسب و کار شما می گردند با دیدن قیمت به شما جذب شوند و سپس به علت کیفیت از مشتری های ثابتتان شوند.

4.ساخت صفحه برای کسب و کار از ابتدا

همانطور که گفتیم شما باید یک روش داشته باشبد که به موازات کسب و کار شما رشد کند و در آینده بتوانید یک پشتوانه خوب برای کسب و کارتان باشد. از این روست که ساخت صفحه به عنوان یکی از بهترین روش ها در این زمینه به شما کمک زیادی می کند کافیست هم پست ها آموزشی در آن قرار دهید و هم به کمک الگوریتم های تعریف شده در اکسپلور قرار بگیرد. 

خوب است بدانید که اکسپلور هر کس بر اساس علایق او می باشد و از این رو قرار گیری شما در اکسپلور بدون شک هدفمند نیز می باشد.

5.انجام تبلیغات محلی به کمک نقشه

در آخر همانطور که گفتیم مهم است که افراد ساکن یک منطقه شما را بشناسند و گوگل مپ یکی از مواردی است که به شما این امکان را به شما می دهد. در حقیقت کسانی که خدماتی را در گوگل سرچ می کنند در گوگل مپ نیز یک لیست مشاهده می کنند و از این رو اگر شما در این نقشه ثبت شده باشید در نتیجه این سرچ ها به صورت هدفمند تبلیغ می شوید.

به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدای شروع کسب و کار چندان تبلیغات گران نکنید. چرا که به علت عدم داشتن سابقه حتی اگر بازدید کننده های زیادی جذب کنید اعتماد سازی به درستی صورت نمیگیرد و شما باز نمی توانید فروش بالایی داشته باشید. تبلیغاتی که شما به کار می گیرید باید به مرور مشتری جذب کند.

5 نکته در خصوص بهترین تبلیغات برای کسب و کار تازه 

  1. هدف شما کوچک باشد و به مرور بزرگ شود : از همان اول نخواهید که برای مثال کل مردم تهران را مورد هدف قرار دهید. به مرور از مردم محله خود شروع کنید و با کسب درآمد می توانید به گسترش آن بپردازید.
  2. از روز های اولیه شروع از قرار دادن رضایت مردمی غافل نشوید : مهم ترین دلیلی که یک کسب و کار موفق می باشد این است که افراد زیادی به آن اعتماد می کنند. در دنیایی که همه چیز جنبه رقابتی پیدا کرده است تبلیغات برای کسب و کار تازه باید اعتماد سازی را نیز انجام دهد.
  3. زیاد از کسب و کار خود تعریف نکنید چرا که نتیجه عکس خواهد داشت : شما باید کسب و کار و کیفیت آن را نشان دهید. بدون شک تعریف خالی از یک کسب و کار هیچ نتیجه ای ندارد و حتی تاثیر منفی در کارتان نیز خواهد داشت.
  4. در دو ماه اول شروع کسب و کار بودجه زیادی را برای تبلیغات صرف کنید : خیلی مهم است که شما در ماه های اول بتوانید مشتریانی داشته باشید که حداقل درآمد را برایتان به همراه داشته باشد. از این رو حتما بخشی از بودجه خود را برای جذب مشتری در نظر بگیرید تا مطمئن شوید همیشه یک مقدار مشخص از آن را دارید و با مشکل درآمد و عایدی رو به رو نمی شوید.
  5. سراغ تبلیغات خیلی گران نروید : این تبلیغات برای کسب و کار ها با سابقه مناسب است که بستر اعتماد سازی مشتری را فراهم می کند در اوایل کار تاثیر چندانی ندارد.

تبلیغات برای کسب و کار تازه

سخن آخر در خصوص تبلیغات برای کسب و کار تازه

ما در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل در خصوص تبلیغات برای کسب و کار تازه اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برای انتخاب بهترین روش تبلیغاتی برده باشید.