ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر

ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر

تبلیغات

بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر چیست ؟

همانطور که می دانید امروزه کسب و کار های زیادی می باشند که از انواع روش های تبلیغاتی برای گسترش کسب و کار خود استفاده می کنند و در میان این کسب و کار ها ، افرادی موفق ترند که بهترین روش ها و ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر را به کار می گیرند. اما منظور از این ایده ها چیست ؟ ما در این مطلب شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر را پیدا کنید.

پس این صفحه را از دست ندهید و با ما همراه باشید و با ایده های مناسب برای بالا بردن فروش خود آشنا شوید.

ایده های تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند ؟

اگر ایده ای انتخاب می کنید باید در نظر داشته که این ایده ها از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند و باید چه ویژگی هایی داشته باشند تا شما را نسبت به افراد دیگر متمایز کنند. ما می توانیم برخی از ویژگی های تاثیر گذار در این زمینه را به شما معرفی کنیم :

  1. خلاقانه باشد : خوب است بدانید که شما باید روشی را انتخاب کنید که شما را از کسب و کار های دیگر متمایز نماید و روش های خلافانه این امکان را به شما می دهد. در حقیقت تبلیغات خلاقانه موجب می شود تا توجهات بیشتری به سمت کسب و کار شما جلب شود و در نتیجه تاثیر بهتری از تبلیغات خواهید دید.
  2. دارای محتوا باشد : امروزه تبلیغاتی که بازدید کننده را با یک داستان همراه می کند از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و نتیجه بهتری می دهد و جزوی از بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر محسوب می شود. در حقیقت تبلیغات مستقیم حس چندان خوبی به مشتری نمی دهد بلکه داستانی کردن تبلیغات و بازاریابی غیر مستقیم تاثیر به مراتب بهتری دارد.
  3. تعریف بیش از اندازه نکنید : مطمئن باشید که اگر در تبلیغات بیش از اندازه خوبی های خدمات خود را بیان کنید نتیجه بر عکس می گیرید بلکه باید طی یک روند طبیعی و کاملا به اندازه از نیاز های مشتری صحبت کنید.
  4. ضمن تبلیغات مزایای محصولات یا خدمات را نشان دهید : یک روش تبلیغات نوین و جدید می تواند مهم ترین مزایا یک کسب و کار را به طور مخفی و آشکار نشان دهد و در عین حال حس زدگی در مشتری ایجاد نکند که در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم.
  5. هم بازدید کنندگان جدید و هم بازدید کنندگان قدیمی را هدف قرار دهد : فراموش نکنید که رویکرد تبلیغاتی شما باید به گونه ای باشد که هم مشتریان سابق را نگه دارد و هم افراد جدید را به خود جذب کند.

بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر

شاید هم اکنون تصور کنید که پیدا کردن چنین روش هایی کمی دشوار می باشد. ما در ادامه می توانیم بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر را به شما معرفی کنیم که این ویژگی ها را در خود جای دهد. اما فراموش نکنید که معمولا به کار گرفتن یک روش تاثیر گذار نمی باشد و شما باید مجموعه ای از انواع روش ها را به کار بگیرید تا بتوانید به نتیجه مطلوب برسید.

14 مورد از ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر

در این قسمت شما با 14 مورد از بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر رو به رو می باشید که ترکیب درستی از آن ها می تواند به سادگی شما را به بالاترین میزان فروش برساند پس با ما همراه باشید :

  • 1.ویدیو های داستانی درست کنید : در بستر تبلیغاتی خود محصولات خود را معرفی کنید همانطور که در حال تعریف کردن یک داستان می باشید. همچنین شما می توانید یک فیلم کوتاه بسازید که ضمن آن محصول مورد نظر شما معرفی می شود. در چنین حالتی مشتریان شما جذب داستان می باشند و در ضمن آن پیام تبلیغی به آن ها تزریق می گردد.
  • 2.پست های آموزشی قرار دهید : هر کسی بدون شک از دریافت آموزش های رایگان استقبال می کند به همین علت پست های آموزشی در هر بستری مورد استقبال فراوان قرار می گیرد. اگر شما تبلیغاتی ضمن پست های آموزشی داشته باشید مطمئن باشید که دیده می شود.
  • 3.از عکس های بکر و طراحی شده استفاده کنید : هر پستی را در صفحه و سایت خود قرار ندهید و مطمئن باشید که پشت هر عکسی ایده ای است. اولا که عکس هایی که ایده دارند در الگوریتم گوگل ، اینستاگرام و ... بهتر مورد توجه قرار میگیرند و بالا می آیند و دوما که بدون شک در رفتار خود مشتری نیز تاثیر بهتری دارد و بیشتر به نتیجه می رسد.
  • 4. شبوه عرضه محصولات خود را تغییر دهید : اگر از بسته بندی عادی استفاده می کنید آن را تغییر دهید یا آن را سریع تر به دست مصرف کننده برسانید و .... در این صورت علاوه بر کیفیت محصولات کیفیت ارائه آن را نیز بالا تر می برید که بدون شک در میزان فروشتان تاثیر دارد و از ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر می باشد.
  • 5.یکی از خدمات خود را ضمن فروش رایگان کنید : شاید متوجه نباشید اما مواردی همچون بسته بندی رایگان یا ارسال رایگان و یا حتی ارسال اشانتیون تاثیر زیادی در میزان فروش دارد. شاید این خدمات در سود دهی شما تاثیر زیادی نداشته باشد چرا که با ایجاد آن می توانید چندین برابر فروش خود را بهتر کرده و بالا تر ببرید.
  • 6.قیمت محصول را پایین نیاورید بلکه تخفیف قرار دهید : تخفیف ذهنیت بسیار خوبی در ذهن مخاطب ایجاد می کند و در حقیقت موجب می شود تا حسی از برد در خرید به انسان دست بدهد. از این رو وقتی در زمان خریداری به شما اعلام می شود که محصول یا خدمات منتخب شما تخفیف دارد مطمئن باشید که مشتری بیشتر در خرید آن جلب می شود.
  • 7.نظر سنجی بین دو محصول یا .. قرار دهید : در پست ها و یا سایت خود نظرسنجی قرار دهید. در این صورت مردمی که از یک محصول یا از یک خدمات استفاده کرده اند شروع به تعریف از آن می کنند شما به طور غیر مستقیم با نظرات مردمی شروع به تبلیغ واقعی کیفیت خود می نمایید و با کمترین زحمت بهترین تبلیغات را انجام می دهید و این یکی از بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر می باشد.
  • 8.مسابقه راه بیاندازید : مسابقه باعث می شود که افراد زیادی اولا به کسب و کار شما جذب شوند و دوما محصولات شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد. اما باید در نظر داشته باشید که بهتر است به جای اینکه به یک نفر یک هدیه بدهید به چند نفر چند هدیه کم ارزش تر بدهید در این صورت است که افراد بیشتری ترغیب می شوند.

بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر

  • 9.به مشتریان قدیمی خود پاداش دهید : نتیجه اینکار چیست ؟ وقتی از خرید مشتریان قدیمی خود حمایت می کنید و به آن ها پاداش می دهید اولا که افراد جدید بیشتر ترغیب می شوند که از خدمات شما بهره ببرند و دوما که قدیمی ها نیز همچنان به استفاده از خدمات و محصولات شما ادامه می دهند و در عین حال هم قدیمی ها را حفظ می کنید و هم جدید ها را نگه می دارید.
  • 10.تخفیف بگذارید و از عناوین بزرگنمایی کمک بگیرید : حتی اگر تخفیف قرار می دهید نباید فراموش کنید که باید ان را به بهترین شکل ممکن بیان کنید. برای مثال از عناوینی مانند "بزرگترین تخفیف سال" یا "بالاترین تنوع محصولات با بیشترین تخفیفات" و ... استفاده کنید که توجه مشتری به بهترین شکل ممکن سمت کسب و کار شما جذب شود و بیشتر برای خرید از آن ترغیب یوشد.
  • 11.برای خدمات خود محدودیت زمانی بگذارید و آن را تمدید کنید : فراموش نکنید حتی اگر بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر قرار دهید نباید آن را مدت زمان زیادی نگه دارید. چرا که در این صورت مشتری خرید را به بعد موکول می کند و باعث می شود که حتی گاهی پشیمان شود. پس حتی در تبلیغ خود ذکر کنید که این تخفیف تکرار نمی شود یا دیگر تمدید نمی گردد.
  • 12.تخفیف گذاری صعودی بگذارید و فاصله پله ها را کوتاه کنید : برای مثال تا سقف 100 هزار تومان را یک مقدار تخفیف قرار دهید و پله بعدی را 170 هزار تومان قرار دهید و مقدار تخفیف را کمی بیشتر کنید چرا که 70 هزار تومان فاصله ی کمی است و مشتری می توانید به سادگی به همین میزان خرید کند .
  • 13.واقعیت را در تبلیغ بگویید و بزرگنمایی کمی داشته باشید : مشتری امروزی بسیار باهوش است و می تواند فرق دروغ و حقیقت اغراق شده را متوجه شود. پس به هیچ عنوان چیزی جز حقیقت نگویید چرا که مشتری با کمی تحقیق متوجه می شود و تمامی اعتماد خود را از دست می دهد.
  • 14.ویژگی های گروه مخاطب خود را هدف قرار دهید : اگر برای کودکان محصولات و خدمات ارائه می کنید باید جنبه بازی و سرگرمی را بالاتر ببرید و از عنوان کودکان استفاده کنید یا اگر بانوان هدف تبلیغات شما می باشند حتما جنبه های زیبایی و ظرافت آن را بلد کنید و برای آقایان نیز سعی کنید بر ویژگی های جذاب کننده محصول تمرکز نمایید.

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید و با بهترین ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر آشنا شده و از آن برای گسترش کسب و کارتان استفاده کنید.