تبلیغات فروشگاه لباس زنانه

تبلیغات فروشگاه لباس زنانه

تبلیغات

تا کنون فکر کرده اید که چه چیزی موجب شده است تا حجم بالایی از فروشگاه ها و مغازه ها و کسب و کار ها وقت و هزینه ی زیادی را صرف کنند تا یک تبلیغات خوب برای فروشگاه لباس زنانه انجام دهند ؟ تبلیغات فروشگاه لباس زنانه چه تاثیری در فروش و درآمد دارد که موجب شده است افراد آن را در اولویت کاری خود قرار بدهند و به اندازه کسب و کار خود به آن ها اهمیت بدهند ؟ احتمالا اگر شماهم نتیجه یک تبلیغات خوب و موثر را ببینید از آن تعجب کرده و مانند سایر رقبا خود آن را یک اولویت قرار می دهید. تصور می کنید که رسیدن به چنین آمار فروشی عجیب است و امکان پذیر نیست ؟ اشتباه نکنید ! این کار امکان پذیر است و به آسانی می تواند انفجاری در آمار فروش شما حتی در روز های ابتدایی شروع کسب و کار ایجاد کند ! ما در این مطلب به شما نشان خواهیم داد چگونه باید یک تبلیغات خوب به جای اینکه خود به دنبال مشتری بگردید ، مشتری به دنبال شما بگردد !

امروزه دیگر نمی توان گفت که فروش بالا و درآمد خوب فروشگاه ها تنها به ارائه محصولات با کیفیت و خوش سابقه بودن می باشد. در گذشته شهرت یک مغازه و فروشگاه لباس زنانه یا مردانه به تنهایی موجب می شد تا به نسبت کل رقبا از فروش بهتری برخوردار باشد اما به علت افزایش بیش از حد انتظار فروشگاه ها رقیب حسن شهرت دیگر نمی توان به قدری که انتظار دارید پاسخ گوی شما باشد.

تبلیغات همان چیزی است که می تواند حسن کیفیت کار شما را به نتیجه برساند. در حقیقت در بین رقبا کسی برنده است که بهترین تبلیغات فروشگاه لباس زنانه را داشته باشد.

موقعیتی را تصور کنید که دو فروشگاه زنانه با یک کیفیت و حتی با یک سبک کاری فعالیت خود را شروع می کنند. مدت ها طول می کشد که اولین مشتری ها از فروشگاه شما بازدید کنند ، از محصول خریداری شده احساس رضایت کامل داشته باشند و سپس افرادی را نیز برای مراجعه به فروشگاه شما معرفی کنند. این پروسه می تواند سال ها به طول بیانجامد باید در طول این مدت طولانی با در آمد پایین بسازید تا روزی شاید فرا برسد که در میان فروشگاه های پر در آمد قرار بگیرید.

اما نیاز نیست صبر کنید ! شما می توانید این پروسه را تا حد غیر قابل باوری تسریع کنید. تصور کنید که یکی از این دو فروشگاه به تبلیغات بوتیک یا فروشگاه لباس خود می کنند و کسب و کار خود را نمایش می دهند. در حقیقت صبر نمی کند که مشتری به کیفیت کار لباس پی ببرد و با رضایت خود مشتری های جدیدی را جلب نماید بلکه خود از طریق موثر ترین روش های تبلیغات فروشگاه لباس زنانه به معرفی کیفیت کار خود می پردازد.

در چنین شرایطی اگر تبلیغات بوتیک به درستی صورت گرفته باشد این شما نیستید که به دنبال مشتری می گردید بلکه این مشتری است که برای خرید کردن به سراغ مغازه شما می آید.

وقتی می گوییم تبلیغات فروشگاه لباس زنانه باید موثر باشد منظور چیست ؟

تبلیغات موثر چند مولفه ساده دارد که به این شرح می باشد :

  • 1-تبلیغات موثر باید کسب و کار شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار بدهد. در در حقیقت شیوه ای که برای تبلیغات فروشگاه لباس زنانه خود انتخاب می کنید نباید محدود به چند نفر باشد بلکه باید تا جای امکان افراد زیادی را در دامنه پوشش دهی خود قرار داد.
  • 2-هزینه تبلیغات باید به صرفه باشد. فراموش نکنید تبلیغات این نیست که شما در ابتدا ضرر کنید و پس از مدتی وارد مسیر کسب سود باشد. به هیچ وجه چنین تصوری نداشته باشید چرا که تبلیغات خوب برای لباس فروشی به این معناست که نه تنها هزینه ای که برای تبلیغات می کنید به شما ضرری وارد نمی کند بلکه موجب سود دهی هر چه بیشتر شما نیز می شود و این افزایش درآمد پس از مدت کوتاهی قابل مشاهده است.
  • 3-تبلیغات فروشگاه لباس زنانه در صورتی موثر خواهد بود که در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسد. اگر قرار باشد مدت زمان طولانی صرف شود تا بازدهی تبلیغات مشخص شود در این صورت چه نیازی به تبلیغ بوده است ؟ روش قدیمی توسعه کسب و کار می توانست کافی باشد. فرقی که تبلیغات باید با سایر روش ها داشته باشد این است که بازدهی آن در زمان کمی به خوبی قابل مشاهده باشد.
  • 4- شیوه تبلیغ کردن باید آسان باشد. نباید مدت زمان زیادی را صرف انجام آن کنید یا مراحل دشواری را برای به اتمام رسیدن تبلیغات در انتظار داشته باشید. تبلیغات موثر تبلیغاتی است که خود از شما وقت کمی بگیرد و به راحتی صورت بگیرد. در این صورت است که به شغل و حرفه ی شما نیز آسیبی وارد نمی گردد.
  • 5- و در آخر شیوه و روش تبلیغات فروشگاه لباس زنانه یا هر فروشگاه دیگری باید جدید و بروز باشد تا تمامی ویژگی های فوق را در خود جای بدهد. امروزه جوامع پیشرفت زیادی داشته اند و کار ها به روش های قدیمی خود انجام نمی شوند. همین موجب شده است تا بازدید کننده ای که شما برای توسعه کسب و کار خود می خواهید در روش های جدید و بروز راحت تر پیدا شوند تا روش ها قدیمی.

تبلیغات فروشگاه لباس زنانه

جمع شدن همین 5 ویژگی در روش تبلیغاتی موجب می شود که نتایج غیر قابل باوری را در میزان فروش و کسب درآمد خود ببیند. اما چگونه می توان روش تبلیغاتی با این ویژگی ها پیدا کرد ؟

به طور کلی روش های تبلیغاتی در عصر امروزی در دو شکل انجام می شود :

تبلیغات فیزیکی

تا حالا کسانی که تراکت پخش می کنند را دیده اید ؟ این افراد در حال انجام یکی از روش های تبلیغات فیزیکی اند که البته شاید به نسبت وقت و هزینه بازدهی چندان زیادی نداشته باشد ... مردم به نسبت گذشته کمتر به این تراکت ها توجه می کنند یا به بنر های خیابانی توجه می کنند یا با شماره تلفنی که بر روی دیوار آن ها چسبانده اید تماس می گیرند.

علاوه بر آن هزینه بالا چاپ کاغذ ، تراکت ، بنر و پخش کردن آن در سطح محله ها و شهر ها و ... برای تبلیغات فروشگاه لباس زنانه چیزی نیست که در ویژگی های تبلیغات خوب و موثر جای داشته باشد. به عنوان کسی که یک فروشگاه بزرگ لباس زنانه را اداره می کنید آیا وقت لازم برای هماهنگی تمامی این موارد را دارید ؟

به خوبی می توان متوجه شد که تبلیغات فروشگاه لباس زنانه به صورت فیزیکی دیگر روش کارآمد و موثری محسوب نمی شود. امروزه مردم با یک کلیک ساده هر محصولی که بخواهند را پیدا می کنند. چرا باید به تراکت توجه کنند یا به شماره تلفن بنر ها زنگ بزنند... ؟

البته که حرکت مردم به سمت روش های آسان تر موجب می شود که شما نیز بتوانید با این حرکت همراه شده تبلیغات خود را آسان تر کنید.

تبلیغات مجازی

ما اینجاییم تا به شما در عصر امروزی موثر ترین روش تبلیغات فروشگاه لباس زنانه یا بوتیک ،  یعنی تبلیغات مجازی را معرفی کنیم.  این روش تبلیغات نسبتا آسان است و با هزینه کمتری صورت می گیرد و همزمان از بازدهی غیر قابل باوری برخوردار می باشد.

نکته اینجاست وقتی از تبلیغ مجازی حرف میزنیم ،  میزان بالای بازدید کننده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. این جمله به این معناست که یا ما می توانیم

  • خود در فضای مجازی به شهرت برسیم
  • یا از شهرت و بازدید کننده بالای صفحه دیگر استفاده کنیم و به تبلیغات فروشگاه لباس زنانه یا بوتیک بپردازید.

اگر خود به افتتاح یک سایت اینترنتی برای تبلیغات فروشگاه لباس زنانه بپردازید و سعی در بالا بردن بازدید کننده آن داشته باشید باید بپذیرید که حجم کاری شما و هزینه ای که باید بکنید دو برابر می باشد. چرا که در این مواقع این فقط مشتری نیست که قصد جذب آن را به لباس فروشی خود دارید. حالا دغدغه افزایش بازدید کننده وبسایت خود را نیز دارید. این روش زمان بر است حداقل به یک سال زمان برای به نتجیه رسیدن آن نیاز خواهید داشت. البته در این یک سال هزینه ها و کار هایی زیادی باید بر روی وبسایت انجام شود و باید از تخصص و مهارت افراد زیادی استفاده نمایید.

تبلیغات فروشگاه لباس زنانه

و اما روش دوم که تمامی ویژگی های تبلیغات موثر را در خود جمع کرده است : یعنی استفاده از شهرت و بازدید کننده های صفحات دیگر برای توسعه کسب و کار !

میدانه همان صفحه ای است که شما می توانید از بازدید کننده های جهت توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. وبسایت میدانه با استفاده از سال های تلاش اکنون در میان نتایج برتر گوگل قرار میگیرد و بازدید کننده های زیادی را به خود جذب می کند.

همه ی این هزاران بازدید کننده می توانند یکی از مشتریان شما باشند که از طریق تبلیغات فروشگاه لباس زنانه سر از بوتیک یا لباس فروشی شما در می آورند.این روش هم سریع است و هم نیاز نیست که وقت و هزینه ی زیادی را صرف بالا بردن بازدید کننده نمایید. بلکه سایت شما به محض قرار گیری در صفحه میدانه در میان نتایج برتر گوگل قرار میگیرد.

در حقیقت با میدانه شما ره صد ساله را یک شبه طی می کنید !

و این راه را ساده و بدون دردسر طی می کنید و از همه مشکلات سایر روش های تبلیغاتی نجات پیدا می کنید. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و تبلیغات فروشگاه لباس زنانه خود را به ما بسپارید.