راه های تبلیغات برای جذب مشتری

راه های تبلیغات برای جذب مشتری

تبلیغات

بهترین راه های جذب مشتری با تبلیغات

بدون شک شما در هر کسب و کاری که باشید تمایل دارید تا با جذب مشتری حداکثری بالا ترین سطح درآمد را داشته باشید و کسب و کار خود را توسعه دهید. از این رو بدون شک مهم است که بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری را  شناسایی کنید و از آن برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. ما می توانیم در این مطلب به پیدا کردن بهترین راه ها در این زمینه به شما کمک کنیم پس با ما همراه باشید و به بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری دسترسی داشته باشید.

 

چگونه بهترین راه تبلیغات برای جذب مشتری را پیدا کنیم ؟  

ابتدا باید در نظر داشته باشید که معمولا هر کسب و کاری روش مخصوص خود را برای جذب مشتری دارد و به همین علت است که اهمیت دارد تا شما ابتدا با دو فاکتور روش مناسب خود را برای جذب مشتری پیدا کنید و از ان بهره مند شوید : 

1.پیدا کردن بازار معرفی کسب و کار خود

شما باید در بستری کسب و کار خود را معرفی کنید که مطمئن باشید افراد آن را می بینند که واقعا به دنبال کسب و کار شما می گردند. در این صورت است که شما می توانید مشتری حقیقی جذب کنید. فراموش نکنید بازدید کننده زیاد به این معنی نیست که شما لزوما مشتری زیادی نیز خواهید داشت چرا که در حقیقت این بازدید کننده ها در بستر مناسب معرفی کسب و کار شما قرار ندارند.

2.شناسایی رفتار مشتری برای پیدا کردن خدمات 

پیش از آن که به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید به خوبی رفتار مشتریان خود را پیش بینی کنید. برای مثال اگر کلینیک زیبایی دارید فکر می کنید مشتریان شما از کجا می توانند شما را به عنوان یک کلینیک معتبر بشناسند ؟ جایی که امکان دیدن نمونه کار ها تا حدودی مشخص باشد یا کسی که به دنبال یک مزون لباس می گردد چه ؟ جایی که بتواند تمامی اطلاعات دقیق شما را ببیند و نمونه لباس هایتان را مشاهده کند.

از این رو راه های تبلیغات برای جذب مشتری زمانی نتیجه بخش خواهد بود که بتوانید به خوبی رفتار مشتری در آن پیش بینی شده باشد. 

بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری

6 راه تبلیغات برای جذب مشتری :

در اینجا 6 راهی که بر اساس تجربیات نتیجه بخش بوده است برای شما ذکر می گردد تا در صورت تمایل از آن استفاده کنید. این روش ها معمولا با دو تا فاکتور بالا نیز تطبیق دارد و از این رو بسیار ساده تر به درآمد مورد نظر خود خواهید رسد و مشتری مطلوب خود را جذب می کنید.

1.کیفیت بالای کار 

یدون شک اولین و بزرگ ترین راهی که می تواند شما را به جذب مشتری برساند کیفیت است. شما بدون کیفیت نمی توانید مشتریان رو به رشدی داشته باشید چرا افراد از مراجعه به کسب و کار شما سر باز میزنند اما کیفیت بالا به عنوان یکی از بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری هم مشتریان سابق شما را نگه می دارند و هم با جذب افراد جدید رشد مشتری را به دنبال خواهند داشت.

2.استفاده از گوگل

زمانی که در خصوص استفاده گوگل حرف می زنیم منظور نقشه گوگل یا ساخت سایت مجزا می باشد که به کمک سئو در لینک های اول قرار میگیرد. این روش امروزه به وسیله بیشتر کسب و کار ها مورد توجه قرار گرفته است و می تواند هر کسی را به سمت شما جذب کند. هرچند جذب بازدید کننده در گوگل به کمک سئو هزینه بردار می باشد و نیاز به زمان و متخصص سئو دارد اما وقتی به نتیجه برسد قطعا مشتریان زیادی برای شما جذب می کند.

3.استفاده از سایت های گوگل 

حتما نیاز نیست که سایت در گوگل ثبت کنید و بازدید کنندگان آن را بالا ببرید. امروزه بسیاری از سایت ها برای معرفی و تبلیغات کسب و کار در شهر ها و محله های مختلف ساخته شده اند و به کمک متخصصین سئو در لینک های اول گوگل قرار گرفته اند. از این رو شما با ثبت کسب و کار خود در این سایت ها در حقیقت هم مشتریان محلی را جذب می کنید و هم دقیقا برای افرادی نمایش داده می شود که به دنبال کسب و کار شما می گردند. 

سایت میدانه که هم اکنون در آن هستید یکی از همین سایت هاست با داشتن روزانه هزاران بازدید کننده می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

4.استفاده از سایت های تخفیف دار

همانطور که می دانید تخفیف یکی از عواملی بوده است که همیشه در میزان فروش شما تاثیر قابل توجهی دارد و از این رو بسیاری از مردم خدمات مورد نظر خود را درسایت های اختصاصی برای خدمات تخفیفی قرار می دهند که می توانید یکی از بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری باشد. اما فراموش نکنید که حتما در قسمت کسب و کار خود اقناع سازی کافی را انجام دهید تا مشتری حس بی کیفیتی نداشته باشد.

5.ساخت صفحه مجازی

در آخر صفحات مجازی ، کانال ها و چنل ها را فراموش نکنید چرا که از طریق صفحات مجازی هم می توانید مشتری جدید جذب کنید و هم مشتریان قدیمی خود را نگه دارید. همچنین این صفحات می تواند بهترین بستر برای قانع کردن مخاطب باشد و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این روش را به عنوان یکی از بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری در نظر بگیرید. 

6.قرار دادن نمونه کار در صفحه ها و سایت ها

در اخر شما می توانید نمونه های کاری خود را در صفحه های پر بازدید کننده قرار دهید که به طور موقتی می باشد اما می تواند مشتریان زیادی را برای شما جذب کند و اگر از کیفیت لازم برخوردار باشد بدون شک مشتریان شما را ثابت نیز نگه می دارد.

البته که راه ای زیادی می تواند وجود داشته باشد که بسته به کسب و کار شما با دو فاکتور بالا تطبیق داشته باشد کافیست در مورد آن تعمل کنید و حتی یا یک متخصص در این زمینه گفتگو کنید.

راه های تبلیغات برای جذب مشتری

چگونه از طریق تبلیغات بیشتری مشتری را جذب کنیم ؟ 

  • 1.با قرار دادن نمونه کار اعتماد سازی کنید : مردم همیشه به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده اند پس مهم است که با مشاهده کار شما برای استفاده از خدماتتان قانع شود.
  • 2. در محله خود تبلیغات کنید : شلوغی شهر ها باعث می شود که بیشتر کسب و کار ها در محل زندگی جستجو شود و به همین علت تبلیغات محلی اهمیت دارد : سامانه میدانه یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه است.
  • 3. مشاهده کسب و کار و کیفیت ان را آسان کنید : دغدغه فکری هایی که همه ما داریم باعث می شود به سراغ کسب و کاری برویم که راحت تر در دسترس باشد و راحت تر نیز بتوان در مورد آن اطلاع کسب کرد.
  • 4.تا حد امکان برای خدمات و یا محصولات خود قیمت قرار دهید : قیمت باعث اعتماد سازی می شود و تجربه نشان داده است که تاثیر مثبتی در رفتار مشتری داشته است.
  • 5.ظاهر سازی کنید : به کسب و کار و ظاهرر تبلیغات خود برسید تا جذب بهترین داشته باشید.
  • 6. بیش از اندازه تعریف نکنید و سعی کنید با نمونه کار حرف خود را بزنید : تعریف بیش از اندازه حس فریب را به مردم می دهد پس از اینکار جلوگیری کنید.
  • 7.چندین روش را برای تبلیغات کسب و کار خود انتخاب کنید : در آخر وقتی چند روش تبلیغاتی را به کار بگیرید بارها مشاهده می شوید و می توانید مشتریان بستر های مختلفی را جذب کنید. 

امیدواریم این مطلب در خصوص راه های تبلیغات برای جذب مشتری بهترین ها را برای شما رقم بزند.