بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی

بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی

تبلیغات

اگر مدیریت یک باشگاه ورزشی را در اختیار دارید و کسب و کار شما با جذب ورزشکاران و ... سر و کار دارید بدون شک می دانید که نباید از تبلیغات باشگاه ورزشی غافل بمانید ! اما بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی چه روشی است ؟ به خاطر داشته باشید که استفاده از روش های تبلیغاتی سایر کسب و کار ها نمی تواند چندان انتخاب مناسبی باشد چرا که هر کسب و کاری بسته به نوع مراجعه کننده ای که جذب می کند باید روش مخصوص به خود را به کار گیرد. به همین علت است که ما قصد داریم در این مطلب بهترین تبلیغات باشگاه ورزشی و شیوه انجام آن را به شما معرفی نماییم.

اگر صاحب یک کسب و کار هستید این صفحه را از دست ندهید تا بهترین روش های تبلیغات برای باشگاه ورزشی خود را پیدا کنید و جذاب ترین ایده ها را برای توسعه کسب و کار خود به کار بگیرید. 

بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی را در این 10 مورد جستجو کنید : 

برای انتخاب بهترین روش تبلیغات این چند مورد را حتما در نظر داشته باشید. همچنین خوب است بدانید که در ذیل هر کدام از این مواد ما بستر بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی را نیز به شما معرفی می کنیم پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

1.تبلیغات محلی را جدی بگیرید : 

ورزش باید به طور مرتب و منظم انجام شود و کسی که به دنبال باشگاه ورزشی می گردد بدون شک آن را در نزدیکی محل زندگی خود جستجو می کند. از این رو شما به عنوان یک باشگاه ورزشی ابتدا باید به خوبی برای ساکنین محله خود تبلیغات کنید و مزایا و خوبی های باشگاه خود را به ساکنین این محل نشان دهید چرا که بیشترین کسانی که به شما مراجعه می کنند از همین محل می باشند. 

شما هم می توانید هم در اینترنت و هم به صورت جضوری کسب و کار خود را در محله خود تبلیغ نمایید. در ادامه شما را با روش های بیشتری برای تبلیغات اینترنتی محلی آشنا می کنیم که یکی از بهترین ها آن میدانه می باشد پس با ما همراه باشید.

2. در نقشه گوگل اطلاعات مکانی باشگاه ورزشی خود را ثبت کنید :

گوگل یک موتور جستجو گر بسیار باهوش و حرفه ای می باشد که به نیاز جستجو کننده پاسخ می دهد. در بسیاری مواقع وقتی فردی در گوگل باشگاه ورزشی سرچ می کند در نقشه گوگل که در ابتدای صفحه قرار میگیرد باشگاه های ورزشی نزدیک به لوکیشن فرد نمایش داده می شود و این یعنی اگر شما باشگاه خود را در گوگل به ثبت برسانید در این نقشه نمایش داده می شود. 

به طور کلی گوگل را به عنوان بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی در نظر بگیرید و استفاده از قدرت های آن را جدی بگیرید.

3.از سایت های تبلیغاتی استفاده کنید ؟ 

در فضای مجازی سایت هایی وجود دارد که دقیقا با هدف تبلیغات ایجاد شدند و بدون شک می توانند از بهترین روش های پیش روی شما باشند. اما کدام سایت می تواند بهترین گزینه برای تبلیغات باشگاه ورزشی باشد ؟ ما قصد داریم در اینجا به شما میدانه را معرفی کنیم یعنی همین سایت که هم اکنون در آن قرار دارید. در حقیقت میدانه بخش عمده فعالیت خود را به معرفی کسب و کار در کتگوری های مختلف اختصاص داده است که باشگاه ورزشی نیز یکی از آن ها می باشد.

بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی

ویژگی های تبلیغات برای باشگاه ورزشی در میدانه به این شرح می باشد : 

  • کسب و کار شما را دقیقا به جستجو گران آن ارائه می کند. یعنی افرادی که در گوگل به دنبال باشگاه ورزشی می گردند. 
  • صفحه های میدانه نه تنها بر اساس کسب و کار از یکدیگر مجزا می شوند بلکه بر اساس محله نیز تفکیک می شوند. 
  • برای مثال اگر باشگاه شما در منطقه 22 تهران می باشد دقیق این باشگاه به افرادی نشان داده می شود که به دنبال باشگاه ورزشی در منطقه 22 می گردند. 
  • میدانه از افراد متخصص سئو برای قرار گیری در لینک اول گوگل همکاری می کند و در حقیقت بسیاری از صفحات آن در لینک اول گوگل می باشد. 
  • هزینه ثبت تبلیغات در میدانه از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. 
  • تبلیغات در آن به صورت غیر حضوری قابل انجام است و در سریع ترین زمان صورت میگیرد. 

در حقیقت میدانه یک صفحه است که هم به کمک گوگل تبلیغات را برای شما انجام می دهد ، هم به محلی بودن آن توجه می کند و هم با قرار گیری در لینک ها اول گوگل کسب و کار شما را به میلیون ها کاربر نشان می دهد. شما می توانید از طریق این لینک صفحه مربوط باشگاه ورزشی را در میدانه ببینید. البته که با تغییر دادن محله می توانید آن را در انواع شهر و محله نیز مشاهده کنید.

4. کسب و کار خود را در فضای مجازی توسعه ببخشید : 

صفحه مربوط به کسب و کار خود را بسازید و آن را توسعه ببخشید. امروزه بسیاری از افراد نه تنها باشگاه های ورزشی بلکه هر خدماتی که نیاز دارند را از طریق همین صفحات مجازی پیدا می کنند. هرچند که رساندن این کسب و کار به بازدید مناسب نیازمند صرف وقت و زمان زیادی است اما در صورتی که به نتیجه برسد می تواند علاوه بر بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی یک منبع درآمد خارج از باشگاه ورزشی برای شما باشد.

5.از معرفی رشته های ورزشی خود در صفحه خود غافل نشوید : 

تمامی خدمات و فعالیت هایی که در باشگاه انجام می شود را در صفحه خود نشان دهید ! افراد به علت مشغله هایی که دارند چندان تمایل به تماس با مجموعه شما ندارند پس تمامی ورزش هایی که در باشگاه خود دارید را چه در بنر تبلیغاتی چه در تراکت ، چه در سایت های تبلیغاتی و چه در فضای مجازی نشان دهید. در این صورت بدون شک جذب مراجعه کننده افزایش پیدا می کند.

6.خدمات غیر حضوری برنامه های ورزشی را شروع کنید : 

بسیاری از افراد وقت مراجعه به باشگاه ورزشی را ندارند و بیشتر به دنبال برنامه ورزشی تمرین در خانه می باشند ! یکی از بهترین راه های توسعه کسب و کار شما و انجام بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی این است که تمارین در خانه یا همان خدمات غیر حضوری ار نیز گسترش دهید در این صورت بدیهی است که می توانید به درآمد بسیار بیشتری دست پیدا کنید. پس خدمات خود را محدود به خدمات حضوری نکنید. 

7.در فضای مجازی پست های آموزش بگذارید و بازدید کنندگان خود را افزایش دهید :

هر بازدید کننده ای که به شما اضافه می شود می تواند یکی از افرادی باشد که باشگاه ورزشی شما مراجعه می کند اما چگونه این بازدید کنندگان را افزایش دهیم ؟ قسمت غیر تجاری صفحه خود را نیز فعال کنید و پست های آموزشی قرار دهید. این پست آموزشی می تواند یک رژیم غذایی مناسب ، یک حرکت ورزشی تاثیر گذار یا راه لاغر کردن یکی از قسمت های بدن باشد که بدون شک تاثیر زیادی در افزایش فالور و دیده شدن پیج شما در فضا های مجازی باشد.

بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی

8.به یک بستر اینترنتی قناعت نکنید !

اینترنت یک دنیا وسیع می باشد پس تاجایی که می توانید از وسعت آن برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید. سعی کنید چند روش اینترنتی را به کار بگیرید تا بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی را انجام دهید. برخی از این راه به این شرح می باشد : 

  • تبلیغ در سایت میدانه
  • ساخت سایت اینترنتی مخصوص به خود و بالا بردن آن در گوگل 
  • استفاده از سایت های تخفیفی مانند نت برگ و یا تخفیفان 
  • استفاده از بنر های تبلیغاتی ایترنتی در سایت های پر بازدید
  • کمک گرفتن از افراد مشهور با صفحات پر بازدید

این 5 راه را می توان به نوعی برای تبلیغات باشگاه ورزشی میسر دانست که می توانید از آن استفاده کنید.

9. رپورتاژ آگهی بنویسید :

امروزه رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های جذب بازدید کننده است. در این روش شما یک مقاله آموزشی یا تبلیغاتی می نویسید و در آن کسب و کار خود را معرفی می کنید. این مقاله ها در سایت های پر بازدید کننده و معروف قرار می گیرد که برای تبلیغات باشگاه ورزشی احتمالا این سایت ها ، ورزشی می باشند. افرادی که مراجعه مداوم به این سایت ها را دارند از طریق مشاهده مطلب شما جذب باشگاه ورزشی می شوند و از این خدمات استفاده می کنند.

10. تبلیغات فیزیکی را فراموش نکنید :

در آخر فراموش نکنید که تبلیغات فیزیکی همچنان موثر می باشند و حتی اگر به صورت درست صورت بگیرد می تواند بهترین تبلیغات برای باشگاه ورزشی باشد. اما در نظر داشته باشید بهتر است که این تبلیغات فیزیکی را به صورت محلی انجام دهید چرا که بدون شک تاثیر بسیار بیشتری دارد. می توانید به صورت تراکت باشگاه و ورزش هایی که در آن دارید را در محل پخش کنید و برای جذب بالاتر از تخفیف های کوتاه مدت استفاده نمایید.

در نهایت فراموش نکنید که این ترکیب هوشمندانه و درست از ده روش بالاست که می تواند شما را به نتیجه هر چه بهتر برساند.

ما در این مطلب سعی کردیم تا به تفصیل بهترین روش های تبلیعات برای باشگاه ورزشی را معرفی کرده ایم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.