بهترین تبلیغات برای طلا فروشی

بهترین تبلیغات برای طلا فروشی

تبلیغات

شکی نیست که یکی از بهترین شغل های موجود در هر کشوری طلا فروشی می باشد و این بهترین بودن محدود به کشور ما نمی باشد. با این وجود این شغل نیز رقابتی می باشد و شما می توانید در سر تا سر شهر خود به وفور طلا فروشی های زیادی را مشاهده کنید که میزان فروش آن ها متفاوت می باشد. اما چرا برخی از طلا فروشی فروش بهتری به نسبت دیگر فروشگاه ها دارند ؟ چرا که این افراد از بهترین تبلیغات برای طلا فروشی استفاده می کنند.

در حقیقت هر چقدر هم که از کسب و کار خوبی برخوردار باشید تا زمانی که یک روش خوب برای تبلیغات آن پیدا نکنید نمی توانید به فروش خوبی دست پیدا کنید !

پس اگر می خواهید فروش خود را به بهترین شکل ممکن برسانید با ما در این صفحه همراه باشید و بهترین تبلیغات برای طلا فروشی را پیدا کنید.

در انجام بهترین تبلیغات برای طلا فروشی چه نکاتی را رعایت کنیم ؟

همانطور که می دانید طلا به علت قیمت بالایی که دارد که بازار فروش ان همیشه یکسان نیست و با توجه به قیمت روز افزون آن حتی افرادی که به شما مراجعه می کنند روز به روز کمتر نیز ممکن است بشوند. با این تفاسیر استفاده از روش تبلیغات درست بدون شک به شما کمک خواهد کرد تا بهترین فروش را نیز به نسبت روز های گذشته خود تجربه کنید. پیش از اینککه بهترین تبلیغات برای طلا فروشی را معرفی کنید نکات زیر را در نظر داشته باشید :

  • تبلیغات شما باید در حد امکان در سطح شهر و حتی استان باشد. کسی که برای خرید طلا مراجعه می کند با یکبار مراجعه خرید خود را انجام می دهد و طبیعتا چندان به دنبال طلا فروشی در نزدیک خود نمی گردد. اگر شما تبلیغات درست انجام دهید بدون شک می توانید مشتریان مورد نظر خود را از سر تا سر شهر و حتی استان داشته باشید.
  • ترکیب درستی از روش های فیزیکی و مجازی داشته باشید. هرچند که برای برخی از کسب و کار ها امروزه استفاده از روش های فیزیکی چندان کاربردی نیست اما برای طلا فروشی همچنان می توانید از روش های فیزیکی استفاده کنید. در ادامه برخی از بهترین روش های فیزیکی قابل استفاده را به شما معرفی می کنیم.
  • در روش های تبلیغاتی خود از بهترین عکس ها و تکست ها استفاده کنید. مردم معمولا فروشگاه مورد نظر خود را در قدم اول کوتاه مدت انتخاب می کنند و چندان برسی طولانی انجام نمی دهند. به همین علت است که بنر یا تبلیغاتی که انجام می دهید باید در همین مدت کوتاه مشتری را برای مراجعه به فروشگاه قانع کنید.
  • تنوع فروشگاه خود را بالا ببرید و در این تبلیغات به بالا بودن میزان تنوع اشاره کنید. از طلا های کم اجرت تا پر اجرت ، سنگین یا سبک برای سنین پایین و سنین بالا و... تنوع داشته باشید. علی الخصوص طلا های جذاب با اوزان پایین داشته باشید و در تبلیغات خود به آن اشاره کنید چرا که با توجه به قیمت طلا این نوع محصولات به سادگی فروش می روند.

در نظر داشته باشید که بهترین تبلیغات برای طلا فروشی یا هر کسب و کار دیگری در قدم اول کیفیت است !

با در نظر گرفتن این چند نکته ساده می توانید بهترین تبلیغات را برای طلا فروشی به کار بگیرید و فروش خود را بسیار بالا ببرید.

بهترین تبلیغات برای طلا فروشی

5 بهترین روش تبلیغات برای طلا فروشی

البته که روش های تبلیغاتی امروزه یکی یا دوتا نیستند و از تنوع بالایی برخوردار می باشند اما چند مورد از بهترین های آن با بالا ترین نتیجه را در این مطلب به شما معرفی می کنیم :

سایت میدانه

شاید با این روش تبلیغات کمتر آشنا باشید اما باید بدانید که یکی از بهترین روش های تبلیغات برای فروشگاه شما می باشد که اطلاعات آن را دقیقا در اختیار افرادی قرار می دهد که آن را جستجو می کنند. در حقیقت میدانه برای تک تک کسب و کار های مجاز در کشور صفحه ای به خود اختصاص داده است و این صفحات را به تفکیک نیز برای محله ها و شهر های مختلف می سازد. در نتیجه هر کسی که در گوگل به دنبال طلا فروشی در هر کجا ایران بگردد از طریق صفحات میدانه طلا فروشی شما را می بیند و این همان بهترین تبلیغات برای طلا فروشی باشد.

چگونه ؟ میدانه به کمک متخصصین سئو توانسته است اکثر صفحات خود را در لینک های اول گوگل قرار دهد. لینک های اول گوگل در میان میلیون ها بازدید کننده قرار میگیرند و شما می توانید یکی از کسب و کار هایی باشید که در معرض دید این میزان از بازدید کننده قرار بگیرید.

برای ثبت کسب و کار در میدانه می توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید. همچنین می توانید از طریق این لینک صفحات مربوط به طلا فروشی را ببینید و البته برای مشاهده آن در شهر یا محله خود کافیست متغیر مربوط به شهر و محله را بر روی منطقه مورد نظر خود بگذارید.

ساخت صفحات مجازی

امروزه یکی از رایج ترین روش هایی که برای تبلیغ کسب و کار استفاده می شود و می تواند راه بهترین تبلیغات برای طلا فروشی نیز باشد ساخت صفحه در اینستاگرام ، تلگرام و ... می باشد. شما در این صفحات فرصت بالا بردن بازدید کنندگان خود را دارید هرچند نیاز به وقت و تلاش زیاد می باشد. در این صفحه به بهترین شکل کار های خود را و کیفیت محصولات را نشان دهید تا از بازدید کنندگان خود به درآمد قابل قبولی برسید.

راه هایی که از طریق آن می توانید هم صفحه و هم فروشگاه خود را بالا ببرید راه های زیر می باشد :

  • ساخت پست های آموزش و طنز و ... : از این طریق در اکسپلور قرار بگیرید و به مرور کسب و کار خود را گسترش دهید.
  • ساخت پست و ریلز به روش های جذاب و متفاوت : از محصولات خود ریلز و پست بسازید تا هم دنبال کنندگان شما و افراد خارج از پیج با آن آشنا شوند.
  • اینفلوئنسر ها و بلاگر ها : این روش شاید کمی هزینه بردار باشد اما بازدید کنندگان شما را در مدت زمان کوتاهی به بیشترین حد ممکن می رساند.

خوب است بدانید که بالا بردن پیج می تواند یک سرمایه برای شما باشد و دنبال کنندگان شما می توانند شما را به درآمد قابل توجهی به جز طلا فروشی برسانند.

بهترین تبلیغات برای طلا فروشی

ساخت سایت و سئو

ساخت سایت دقیقا مانند صفحه های مجازی می باشد با این تفاوت که بستر شما گوگل می باشد و بسیار گسترده تر می باشد. همچنین ممکن این موضوع را ندانید اما در صورتی که سایت خود را به خوبی بالا ببرید هم عکس محصولات شما در قسمت تصاویر گوگل قرار می گیرد و هم آدرس فروشگاه شما در مپ آن ! در نتیجه میلیون ها نفر می توانند فروشگاه شما را به صورت روزانه مشاهده کنند و این می تواند بهترین تبلیغات برای طلا فروشی باشد.

چگونه صفحه خود را در گوگل بالا ببرید ؟ با سئو ! سئو علمی است که به کمک می توانید سایت خود را به مرور در صفحات مجازی بالا ببرید. برای اینکار می توانید از خود متخصصان سئو استفاده کنید یا خود این روش را یاد بگیرید. با این وجود فراموش نکنید که بالا بردن سایت در گوگل یک پروسه ای است که نیازمند صبر می باشد اما در صورتی که به نتیجه برسد در درامد شما تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

تبلیغات فیزیکی

در آخر نوبت به راه های قدیمی تر برای تبلیغ می رسد که همچنان می تواند بهترین تبلیغات برای طلا فروشی محسوب شود. در بین روش های فیزیکی تراکت را می توان روشی معرفی کرد که هم با هزینه کمی صورت می گیرد و هم حجم بیشتری از مخاطبان را مورد هدف قرار می دهد. با این وجود شما می توانید از بنر های محلی نیز استفاده کنید که نتایج آن طولانی تر دیده می شود.

اگر قصد استفاده از تراکت را دارید فراموش نکنید :

  • از جذاب ترین محصولات خود عکس قرار دهید !
  • اگر شرایط ویژه ای برای خرید و فروش دارید در بنر ذکر کنید.
  • سعی کنید به جای توضیح زیاد نمونه کار های بیشتری قرار دهید چرا که شکل طلا مهم تر می باشد.
  • در صورت امکان از عکس های محصول بر روی دست یا گوش یا ... نیاز استفاده کنید تا زیبایی آن بیشتر به چشم آید.

استفاده ترکیبی از این روش های تبلیغی می تواند به مراتب نتیجه ای بهتر برای شما به همراه داشته باشد پس برای نتیجه گیری بهتر بر اساس شرایط خود چند مورد از روش های بالا را پیش بگیرید.

در آخر در نظر در نظر داشته باشید که حتی اگر بهترین تبلیغات برای طلا فروشی را به کار بگیرید میزان فروش شما فصلی می باشد. در فصل ها بهار یا تابستان به علت برگزاری مراسمات گوناگون فروش شما بالا می رود و ممکن است در ماه هایی مانند محرم و صفر به مراتب این فروش کمتر باشد. همچنین در مناسب های روز مادر ، سالگرد ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه و ... معمولا فروش بالا تر می رود.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن نهایت استفاده را برده باشید.