بهترین تبلیغات برای کافه

بهترین تبلیغات برای کافه

تبلیغات

همانطور که می دانید کافه داری می تواند یکی از پر درآمد ترین مشاغل می باشد و علاوه بر اینکه جذابیت بسیار زیادی دارد  قطعا درآمد خوبی نیز خواهد داشت. بدون شک بالا بودن درآمد کافه بستگی به میزان شناخته شدن آن دارد که البته تا حدود بسیار زیادی به انجام تبلیغات مناسب کافه دارد. به همین علت است که شما به عنوان صاحب یک کافه باید به دنبال بهترین تبلیعات برای کافه بگردید که ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. دیگر نیاز نیست برای پیدا کردن بهترین تبلیغات برای کافه وقت زیادی بگذارید و به سادگی از طریق این صفحه می توانید با جذاب ترین روش های تبلیغاتی آشنا شوید.

با ما در این صفحه همراه باشید و بهترین روش های تبلیغات برای کافه را از طریق این مطلب پیدا کنید.

8 بهترین تبلیغات برای کافه که باید بشناسید !

این 8 روش برگرفته از جدید ترین و بهترین روش های تبلیغاتی است که دقیقا برای کسب و کار شما مناسب می باشد و بهترین جوابگویی را دارد. پس با دقت این مطلب را دنبال کنید و با استفاده از ترکیب درستی از این روش های تبلیغی می تواند درآمد شما را از این رو به این رو کند :

پیش از آنکه این روش ها را به شما معرفی کنیم خوب است بدانید که بهترین روش تبلیغ کیفیت می باشد. شاید این روش ها افراد زیادی را به کافه شما جذب می کند اما چیزی که آن ها را نگه می دارد کیفیت کسب و کار می باشد. !

1.ساخت صفحه در فضای مجازی

افرادی که به دنبال یک کافه می گردند اگر با اسم کافه شما رو به رو شوند بدون شک به دنبال عکسی از محیط کافه یا منو آن می گردند و معمولا آن را از طریق صفحات مجازی شما مانند اینستاگرام دنبال می کنند. پس نه تنها ساخت صفحه بهترین تبلیغات برای کافه می باشد بلکه برای توسعه کسب و کار شما عملا الزامی می باشد. همچنین مهم است که برای جذب دنبال کننده در این صفحه دقت لازم را به خرج دهید و سعی کنید جذاب ترین پست ها را بسازی تا از طریق همین فضای مجازی نیز دنبال کنندگان زیادی را به خود جذب نمایید.

در زمان ساخت این پست ها از هشتگ زدن غافل نشوید چرا که بسیاری از مردم کافه مورد نظر خود را از طریق هشتگ ها دنبال می کنند.

بهترین تبلیغات برای کافه

2.تبلیغ کافه در پیج های گردشگری

در همین فضای مجازی که شما حضور دارید صفحات زیادی ساخته شده است و هدف آن ها در حقیقت معرفی جذاب ترین اماکن شهر به ساکنین همان شهر می باشد و معمولا جمعیت زیادی از ساکنین آن شهر این پیج ها را دنبال می کنند و زمانی که قصد رفتن به جایی را دارند از میان این اماکن مکان های خاصی را انتخاب می کنند که بدون شک کافه شما می تواند یکی از آن ها باشد. سعی کنید تا جای امکان کافه خود را در تمامی این پیج های ثبت کنید تا مردم با اسم کافه و موقعیت آن اشنا شوند و زمانی که به دنبال یک لوکیشن جدید می گردند کافه شما انتخاب اول آن ها باشد.

3.تبلیغ کافه در سایت های گردشگری

علاوه بر صفحات گردشگری ، سایت های گردشگری که بستر آن ها گوگل می باشد نیز می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد. چرا ؟ بدون شک سرچ در گوگل ساده تر سرچ در این صفحات می باشد و بهترین مردم با یک سرچ ساده سعی می کنند تا بهترین کافه را در نزدیکی خود پیدا کنند. شما با ثبت کافه خود در این صفحات می توانید نتیجه جستجو هزاران جستجو کننده اید باشید که دقیقا به دنبال یک کافه خوب با محیطی جذاب می گردند.

در ادامه یکی از بهترین سایت هایی که در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا بهترین تبلیغات برای کافه را داشته باشید را معرفی خواهیم کرد.

4.تبلیغ کافه در میدانه

یکی از بهترین سایت هایی که می تواند بهترین تبلیغات برای کافه شما باشد صفحه میدانه یعنی همین سایتی که در آن هستید ، است. هرچند میدانه یک صفحه گردشگری نیست اما برای شما دقیقا مانند همین سایت های گردشگری در گوگل عمل می کند. چگونه ؟ میدانه برای هر کسب و کاری صفحه ای دارد و این صفحات بر اساس محله ها و شهر های سر تا سر ایران از هم تفکیک شدند. هر کدام از این صفحات میدانه به کمک علم سئو اکنون در لینک های اول گوگل قرار میگرند و برای مثال اگر به دنبال کافه کتاب خوب در کرج بگردد در اولین لینک گوگل میدانه را معرفی می کند.

بازدید کننده طبیعتا بر روی لینک اول گوگل کلیک کرده و وارد میانه می شود و در اینجاست که این صفحه لیستی از بهترین کافه کتاب ها را در کرج به او معرفی می کند که کافه شما نیز می تواند یکی از همان ها باشد. حالا به جای کافه کتاب صفحات مربوط به کافه ، رستوران در شهر ها و محله های مختلفی مانند تهران ، لاهیجان و ... قرار دارد و کافه شما می تواند در ذیل هر کدام قرار بگیرد.

هزینه ثبت کسب و کار در میدانه نسبتا کم است و به سادگی امکان ثبت کافه شما در این سایت وجود دارد کافیست از طریق همین صفحه اقدام نمایید.

بهترین تبلیغات برای کافه

5.ثبت کافه در گوگل

وقتی از ثبت کافه در گوگل حرف میزنیم منظور نقشه گوگل است. افراد زیادی بر اساس مکانی که در آن قرار دارند وارد گوگل می شوند و کافه های اطراف خود را جستجو می کنند و در این حالت اگر کافه شما در نقشه گوگل ثبت شود ، به جستجو کنندگان نمایش داده میشود که بهترین تبلیغات برای کافه محسوب می شود. حتما عکس های کافه خود را نیز ثبت کنید تا بازدید کننده راحت تر جذب کسب و کار شما شود.

هرچند تاسیس سایت برای کافه چندان تاثیر گذار نمی باشد اما در صورتی که تمایل دارید تا یک سایت مجزا برای کافه خود داشته باشید می توانید به کمک سئو نیز آن را در لینک های اول قرار بدهید.

6.تبلیغ محلی

از تبلیغ کردن کافه خود در محله ای که در آن قرار دارد غافل نشوید. بسیاری از افراد معمولا بر اساس محل زندگی خود به دنبال یک کافه نزدیک می گردند اما از وجود کافه شما کاملا بی اطلاع اند. سایت هایی مانند میدانه می توانند در این تبلیغ به شما کمک کنند چرا که محله محور می باشند. با این وجود راه های دیگری مانند پخش تراکت یا یا زدن بنر جذاب و زیبا نیز بدون شک می تواند در جذب مشتری های محلی تاثیرات زیادی داشته باشد.

7.قرار دادن خدمات خاص در کافه و تبلیغ آن

اگر فضای کافه این امکان را به شما می دهد خدمات خود را محدود به سرویس غذایی نکنید و ایده های جذاب تر نیز به کار بگیرید تا بهترین تبلیغات برای کافه را داشته باشید. برخی از این ایده ها که امروزه به خوبی جواب می دهد به این شرح می باشد :

  • در روز های خاص تخفیف بگذارید.
  • موسیقی زنده قرار دهید.
  • اتاق های خاص را مخصوص بازی های کنسولی یا پلی استیشن قرار دهید.
  • در روز های خاص فیلم پخش کنید و این فیلم را مطابق با نظر بیننده خود انتخاب کنید.
  • امکان انجام برد گیم را میسر کنید.

فراموش نکنید که این مناسبت ها را حتما به خوبی از طریق صفحه های گردشگری یا سایت های مربوطه و حتی پیج خود کافه به خوبی اطلاع رسانی کنید. این کار از طریق تراکت نیز میسر می باشد.

همچنین خوب است بدانید که هم برای بازی پلی استیشن هم برای مافیا و هم برای برد گیم در میدانه صفحه ای جدا از کافه وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید و عملا بهترین تبلیغات برای کافه را در چند کتگوری مختلف دنبال کنید.

8.برگزاری مراسمات یا رویداد های خاص و اعلام آن

شاید شنیده باشید که برخی کافه ها برخی از بازی ها مانند مافیا را در کافه خود انجام می دهند یا در روز های خاص مانند پخش بازی دربی یا مسابقه جهانی والیبال آن را در کافه به نمایش می گذارند. مطمئن باشید که تمامی این مناسبت در کافه شما نیز روز مخصوص به خود را دارد و فضای آن مهیا می باشد چرا که بسیاری از مشتری های ثابت شما از طریق این همین روز ها جذب کافه شما می شوند. البته اطلاع رسانی در این زمینه خیلی مهم است چه از طریق پخش تراکت یا از طریق اطلاع رسانی در فضا مجازی آن را اعلام کنید.

این 8 روش بهترین تبلیغات برای کافه های مختلف یا رستوران می باشند و معمولا بر روی هر نوع کافه یا رستورانی به خوبی جواب می دهند. اما باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به بهترین نتیجه باید چند روش فوق را به طور ترکیبی در مدت زمان های خاص انجام دهید و انجام دادن یک روش شاید به تنهایی کافی نباشد. در آخر سعی کنید روش های مجازی و حضوری را با هم دنبال کنید.

فراموش نکنید که اگر روش های بالا زمانی زیادی از شما صرف می کند ، کاملا نیاز می باشد و نسبتا ضروری است چرا که قسمت مهم اداره کسب و کار معرفی آن می باشد !