بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی

بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی

تبلیغات

بر خلاف آن چه تصور می شود که اصولا کلینیک ها یا مطب های پزشکی یا دندان پزشکی نباید تبلیغ شوند اما نباید فراموش کرد که نشان دادن کیفیت خدمات به مردم یک موضوع حائز اهمیت است که محدود به کسب و کار خاصی نمی باشد و نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا مرسوم می باشد. اما روش های تبلیغاتی کلینیک دندان پزشکی بدون شک بسیار متفاوت تر از سایر کسب و کار ها می باشد ! بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی امروزه از روش های خاص خود پیروی می کند که ما در این مطلب قصد داریم تا آن را برای شما شرح دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی با ما در این صفحه همراه باشید و بهترین ایده ها را برای تبلیغ کلینیک خود پیدا کنید.

9 روش بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی

البته باید در نظر داشته باشید که روش های تبلیغاتی امروزه نا محدود می باشند و به هیچ عنوان محدود به یک روش نیستند اما بهترین روش هایی که در ایران خوب جواب می دهند به این شرح می باشد :

1.ساخت صفحه مجازی

بدون شک امروزه بهترین روش توسعه کسب و کار ها و انجام بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی ساخت صفحات مجازی علی الخصوص در اینستاگرام می باشد ! این روش خوشبختانه کم هزینه می تواند باشد. البته نباید از هزینه های دیگر مانند زمان زیادی که باید برای آن اختصاص دهید غافل بشوید. با این وجود شما در این صفحه می توانید به دو روش دنبال کننده جذب کنید و این دنبال کنندگان را به مراجعه کننده تبدیل نمایید : 

  • ساخت پست های آموزشی : با ساخت پست های آموزشی شما می توانید در اکسپلور قرار گرفته و در معرض دید افراد مختلف قرار بگیرید و به مرور دنبال کنندگان خود را افزایش بدهید. 
  • ساخت پست های تبلیغی برای نشان دادن کیفیت بالای خدمات : در قدم بعدی مهم است که شما دنبال کنندگان خود را با ساخت پست های جزئی از کیفیت کار ها و خدمات قانع کنید که برای انجام خدمات دندان پزشکی به کلینیک شما مراجعه نمایند. 

فراموش نکنید که صفحه مجازی می تواند بهترین پشتوانه برای کلینیک شما محسوب شود و عملا به یک سرمایه جداگانه تبدیل شود.

بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی

2.ثبت کسب و کار در سامانه میدانه 

یکی از بهترین سامانه هایی که امکان معرفی انواع کسب و کار را در کتگوری های مختلف برای شما میسر می کند و عملا بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی می باشد همین سامانه میدانه می باشد که اکنون در آن قرار دارید. این سامانه با ساخت صفحات مربوط به کلینیک دندان پزشکی در شهر ها و محله های سر تا سر ایران امکان قرار گیری آن را در دید هزاران نفر قرار می دهد ! چگونه ؟ 

میدانه سال هاست که ضمن ساخت صفحات مختلف در موضوعات مختلف به کمک علم سئو در لینک های اول گوگل قرار گرفته است و در نتیجه هر کسی که به دنبال کلینیک دندان پزشکی در محل و شهر خود می گردد با صفحه میدانه رو به رو می شود که سایت شما می تواند یکی از کلینیک هایی باشد که در آن صفحه در معرض مشاهده این افراد قرار میگیرد. 

خوب است بدانید که هزینه ثبت کسب و کار در سامانه میدانه نسبتا مناسب می باشد و در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد. همچنین جهت مشاهده صفحه مربوط به کلینیک دندان پزشکی از طریق این لینک اقدام نمایید.

3.انجام تبلیغ محلی 

هرچند که خدمات دندان پزشکی در بیشتر مواقع جنبه درمانی دارند و افران نباید به موقعیت کلینیک توجه کنند اما در هر صورت ترجیح می دهند که پزشک مورد نظر خود را در نزدیکی خود پیدا کنند و به همین علت است که گاهی معرفی در سطح محله بسیار مفید تر از تبلیغ در سطح شهر می باشد. البته در نظر داشته باشید زمان بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی را انجام داده اید که یک ترکیب درست از تبلیغات محلی و شهری داشته باشید. 

برای تبلیغ در سطح محله خود بهترین راه پخش تراکت و البته نصب بنر می باشد. همچنین سایت میدانه که فوقا به شما معرفی کرده ایم نیز یکی از بهترین روش هایی می باشد که به کمک آن می توانید هم در سطح محله هم در سطح شهر کسب و کار خود را معرفی نمایید.

4.اس ام اس های تبلیغاتی

البته که اس ام اس های تبلیغاتی برای بسیاری از کسب و کار ها پاسخ گو نمی باشند اما می تواند یک روش مناسب برای معرفی کلینیک های دندان پزشکی باشد. البته باید در نظر داشته باشید که اس ام اس صرفا جهت معرفی کلینیک دندان پزشکی قطعا گزینه مناسبی نمی باشد و شما باید یک پیام حاوی محتوای تبلیغاتی برای مردم ارسال کنید. برای مثال تخفیف کوتاه مدتی که کلینیک شما از آن برخوردار می باشد را ابلاغ کنید یا اگر خدمات ویژه ای مانند پرداخت اقساطی دارید را در پیام قرار دهید.

در این صورت بدون شک اقناع کردن مردم بهتر و راحت تر صورت می گیرد. اما فراموش نکنید از بین افرادی که برای آن ها پیامک ارسال می کنید شاید افراد کمی باشند که به کلینیک دندان پزشکی نیاز داشته باشند و این مورد کاملا شانسی می باشد.

5.بنر های اینترنتی

بنر های اینترنتی دقیقا مانند بنر هایی می باشد که امروزه در سطح خیایان می بینید و افراد زیادی آن را مشاهده می کنند اما مردمی که به دنبال کلینیک دندان پزشکی می گردند از این بنر و اطلاعات آن استفاده می کنند. با این تفاوت که اینبار به جای استفاده از سطح شهر از سایت های بسیار معروف و پر بازدید کننده برای اینکار استفاده می کنید که روزانه میلیون ها نفر از ان بازدید می کنند. 

هم شما می توانید از بنر های اینترنتی استفاده کنید و هم رپورتاژ بنویسید:

امروزه یکی از مرسوم ترین راه های تبلیغ هر کسب و کاری نوشتن رپورتاژ می باشد که شما باید از سایت های معروف (در این موضوع پزشکی) رپورتاژ خریداری کنید و یک مقاله تبلیغی یا حتی آموزشی بنویسید و در ضمن آن کلینیک دندان پزشکی خود را معرفی نمایید که می تواند ساده و بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی باشد.

بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی

6.کمک گرفتن از اینفلوئنسر ها و بلاگر ها

برای استفاده از این روش مهم است که یک صفحه خوب و قابل اعتماد در فضای مجازی با حداقل فالور داشته باشید که اعتماد سازی بین شما و بازدید کنندگان این صفحات بر قرار شود. در صورتی که می خواهید از افراد معروف صفحات مجازی استفاده کنید هرچند مکلف به پرداخت هزینه های زیادی می باشید اما سریعا نتیجه می گیرید. بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی را به کمک افراد معروف در این دو روش دنبال کنید : 

  • از آن ها برای انجام خدمات دندان پزشکی دعوت نمایید. 
  • با پرداخت هزینه تبلیغات از استوری یا پست های آن ها استفاده نمایید.

7.تبلیغات در صفحه های پزشکی و دندان پزشکی 

حتما نیاز نیست که برای انجام تبلیغات به افراد معروف مراجعه کنید بلکه می توانید از صفحات پزشکی با دنبال کنندگان بیشتر نیز کمک بگیرید. همانطور که می دانید امروزه صفحات پزشکی بسیار زیادی وجود دارند که از دنبال کنندگان قابل توجهی برخوردار می باشند. البته بدیهی است که برای انجام تبلیغات در این صفحات باید ادمین یا مدیر صفحه را از کسب و کار خود مطمئن کنید چرا که بسیاری از این صفحات بدون در نظر گرفتن مسائل مالی به سلامتی دنبال کنندگان خود اهمیت می دهند.

8.ساخت صفحه در گوگل و سئو کردن آن

خود شما می توانید یکی از افرادی باشید که در لینک های اول گوگل قرار می گیرید ! این کار کمی زمان بر است و برای انجام آن باید از متخصصان سئو کمک بگیرید و اگر وقت و نیروی کافی در این زمینه را ندارید استفاده از صفحه میدانه انتخاب بهتری است. با این وجود شما با داشتن این صفحه می توانید بدون واسطه خدمات خود را در سایت خود قرار دهید و در نتیجه جستجو افرادی قرار بگیرید که به دنبال یک کلینیک دندان پزشکی می گردند و این می تواند بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی باشد.

9.قرار دادن کلینیک در نقشه گوگل

در آخر فراموش نکنید که گوگل امکان تبلیغات را با بهترین هزینه و حتی رایگان میسر کرده است که ثبت کسب و کار شما نقشه یکی از همان روش ها می باشد. ممکن است تا کنون دقت کرده باشید که وقتی نقشه گوگل را می بینید بسیاری از کلینیک ها و خدمات و ... مشاهده می شود. شما نیز می توانید یکی از این نقطه ها روی نقشه باشید که هم مردم شما را بیشتر مشاهده می کنند و هم اگر کسی در نزدیکی شما به دنبال کلینیک دندان پزشکی بگردد کلینیک شما را مشاهد می نماید.

در این مطلب ما سعی کردیم تا به تفصیل در مورد بهترین روش های تبلغات دندان پزشکی که در فضای مجازی و چه به صورت حضوری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. طبیعتا از آنجایی که امروزه مردم  بسیاری از خدمات مورد نیاز خود را در صفحه مجازی دنبال می کنند ، روش های آنلاین نیز جوابگویی بهتری دارد.

با این وجود فراموش نکنید که یک ترکیب درست از روش های فیزیکی و آنلاین می تواند بهترین تبلیغات برای کلینیک دندان پزشکی شما باشد. 

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید به بهترین شکل از آن برای کلینیک خود استفاده نمایید.